خرید بازدید سایت

بازآفر

 

افزایش بازدید سایت

اگر شما یک کسب و کار آنلاین دارید باید به فکر افزایش بازدید سایتتان باشید. یکی از روش های موثر که به طور مستقیم در رتبه وب سایت شما در نتایج گوگل موثر است و در نتیجه باعث افزایش ورودی گوگل برای سایت شما به صورت کاملا طبیعی می شود، بازدید مستقیم (این بازدید درنتیجه ی جست وجوی کاربر از گوگل حاصل می شود) وب سایت شماست.بازدید سایت شما، نشان دهنده میزان برند بودن و شناخته بودن وب سایت است و یکی از شاخص های برجسته در سطح کل دامنه شماست.به این صورت که هر چقدر بازدید مستقیم طبیعی شما و نرخ دفع کاربر پایین و کلیک روی لینک های داخلی ، Page View و بازگشت کاربران (کاربران وفادار) ، بیشتر باشد، سایت شما دارای اعتبار بیشتری نزد گوگل می شود زیرا گوگل از این طریق متوجه می شود که شما بجز موتور جستجو و تبلیغات کلیکی، نزد اذهان عمومی، شناخته شده هستید.

به طور کلی شما برای این که توجه موتورهای جستجو نظیر گوگل را به سایت خود جلب کنید باید تبلیغات فراوانی را انجام دهید، به گونه ای که این تبلیغات باعث افزایش ترافیک مستقیم سایت شما شود، و این گونه شما باید هزینه ی زیادی بپردازید. اما سیستم افزایش بازدید سایت بازآفر می تواند با رعایت تمام فاکتورها، اعتماد گوگل را نسبت به سایت شما افزایش دهد و باعث کاهش هزینه های شما شود.

برای خرید کلیک کنید!

آیا گوگل می تواند متوجه تعداد بازدیدهای مستقیم سایت ما شود؟

بله! گوگل هم می تواند بازدید ها و سطح رضایت کاربران سایت شما را تشخیص دهد. این کار از طریق ارتباط با Service Provider های جهانی انجام می شود و میزان Request ها به هر سایت از طریق آن ها، قابل رصد است که کاربران معمولی به جز سایت های خود توسط آمارگیر ها، به چنین اطلاعاتی از سایت های دیگر دسترسی ندارند.
اشتباه رایجی که وجود دارد این است که بسیاری از وب مستران تصور می کنند صرفا افزایش بازدید گوگل در رتبه بندی سایت ها در نتایج گوگل موثر است.در حالی که اینطور نیست.بلکه سیگنال های برند و رفتار کاربر در این موضوع اهمیت ویژه ای دارد، که توسط بازآفر می توانید همه این موارد را با هزینه کم تقویت کنید.

بازدید سایت