تبلیغ در کانال های تلگرامی

سفارش نوشتن بیزینس پلن| نگارش بیزینس پلن

راه های ثبت سفارش تبلیغ در کانال های تلگرام:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

تبلیغ در کانال های تلگرامی

امروزه هر کسی که به گوشی هوشمند دسترسی داشته باشد یک یا چند اکانت تلگرام دارد. در ابتدا تلگرام فقط بستری بود برای ارسال پیام‌های متنی ولی امروزه به حدی پیشرفت کرده است که می‌توانید از محتوای متنی، صوتی و تصویری در کنار هم استفاده کنید. بنابراین تلگرام یه یکی از بسترهای مهم برای بازاریابی تبدیل شده است. تبلیغ در تلگرام قبل از این که فیلتر شود، یکی از رایج ترین روش‌های تبلیغاتی بود. البته هنوز هم در کانال های تلگرامی، تبلیغات گوناگونی می‌بینیم که نشان‌دهنده این موضوع هست که همچنان کاربران در این شبکه حضور پررنگی دارند و کانال‌های زیادی را دنبال می‌کنند.

بازاریاب‌ها با استفاده از ابزارهای تلگرام می‌توانند مخاطبان زیادی جذب کرد و به برندسازی کمک کنند. با وجود اینکه امروزه اینستاگرام در ایران سروصدای زیادی به پا کرده و طرفداران زیادی دارد اما نباید از تبلیغات در تلگرام غافل شد. اگر شما نیز کسب‌و‌کار خودتان را دارید و به دنبال ارائه تبلیغات به صرفه در تلگرام هستید با ما همراه باشید.

 تبلیغ در تلگرام چه اهمیتی دارد؟

شاید تا قبل از این که وارد شبکه‌های اجتماعی شوید با خود می‌گفتید مگر می‌توان در تلگرام تبلیغات کرد؟ اما الان این را می‌دانید که در کسب‌و‌کارها باید بخشی از بودجه خود را به تبلیغات انبوه در تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهند. بنابراین تبلیغات یکی از شروط اصلی موفقیت هر کسب‌و‌کاری می‌باشد.

با توجه به سبک زندگی امروزی، بسیاری از افراد به خریدهای اینترنتی و آنلاین علاقه دارند و حتی حوصله و وقت این که در بازارهای مختلف برای رفع نیاز خود جست‌و‌جو کنند، را ندارند. و ترجیح می‌دهند از خانه با موبایل و لپ‌تاپ اجناس مورد نظر خود را انتخاب کنند. تلگرام پس از اینستاگرام در ایران، پرطرفدارترین شبکه است که افراد حداقل یک بار در روز به آن سر می‌زنند.

حتما تاکنون کانال‌های زیادی در تلگرام دیده‌اید که به تبلیغ محصولات خود می‌پردازند. این کسب‌کارها اگر به تبلیغات انبوه نپردازند نمی‌توانند به موفقیت زیادی دست پیدا کنند. چون برای رسیدن به موفقیت در تلگرام باید مخاطبان زیادی را جذب کنند. و تبلیغات از بهترین راه‌ها برای جذب و افزایش مخاطب است.

سفارش نوشتن بیزینس پلن

حتما شما هم از اهمیت تبلیغات برای دیده شدن و فروش بیشتر و بالا بردن درآمد خود آگاه هستید.یکی از بهترین روش ها درج تبلیغ در کانال های تلگرامی است. بازآفر در این زمینه متخصصان حرفه ای و کار بلد را به یاری شما میفرستد پس می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید و با درج تبلیغات تان در کانال های تلگرامی فروش خود را بیشتر کنید.برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

بررسی انواع تبلیغات در کانال های تلگرام

  • تبلیغات بازدیدی تلگرام

در این نوع تبلیغات شما به ازای تعداد بازدیدهایی که از تبلیغ صورت گرفته است، هزینه پرداخت می‌کنید. بنابراین حتی با بودجه کم می‌توانید در کانال‌های مرتبط با کسب‌و‌کار خود به تبلیغ بپردازید. و مبلغی را پرداخت کنید و بخواهید که تبلیغتان به همان اندازه بازدید بگیرد و پس از آن حذف شود.

  • تبلیغات ساعتی در تلگرام

در این روش شما ساعات خاصی از شبانه روز را مشخص می‌کنید و از مدیر کانال می‌خواهید تبلیغات را در این ساعات نمایش دهد. این تلیغات به صورت ۱۲ و ۲۴ ساعته ارائه می‌شوند. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید ساعت انتشار تبلیغ است. باید زمانی را انتخاب کنید که اکثر مخاطبان شما در آن ساعت به سراغ تلگرام می‌آیند. این کار را باید با توجه به پرسونای مخاطب خود انجام دهید.

  • تبلیغات کلیکی تلگرام

در این نوع از تبلیغات به ازای تعداد کلیک هایی که روی تبلیغ شما می‌شود، باید هزینه پرداخت کنید. این روش نیز اقتصادی است. اما مشکلات خاص خودش را دارد. یکی از این مشکلات این است که برای اینکه بتوانید تعداد کلیک‌ها روی تبلیغات خود را حساب کنید باید سامانه‌های خاصی نصب کنید که کیفیت هرکدام آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد پس باید یک سامانه باکیفیت نصب داشته باشید. مشکل بعدی این است که ممکنه رقبا و یا سایر افراد بدون دلیل خاصی روی تبلیغات کلیک کنند در این صورت هزینه‌ای برای شما ایجاد می‌شود بدون اینکه بازخوردی برایتان داشته باشد.

  • تبلیغات گسترده در تلگرام

این نوع تبلیغات توسط تیم‌های تبلیغاتی صورت می‌گیرد. بدین صورت که اطلاعات مورد نیاز را به آن‌ها داده و مسئولیت کارهای تبلیغاتی را به آن‌ها می‌سپارید. این گونه خود را درگیر کارهای تبلیغاتی نمی‌کنید و به سایر امور می‌پردازید.

مزایای تبلیغات گسترده تلگرام
  • برای تبلیغات خود می‌توانید جامعه‌ی هدف، مشخص کنید.
  • تلگرام کاربران زیادی دارد بنابراین با تبلیغات گسترده می‌توانید یکدفعه حجم زیادی از مخاطبان را جذب کنید.
  • امکان ارسال کلمات نامحدود تبلیغاتی در این نوع وجود دارد.
  • امکان ارسال انواع محتوا مانند متن،عکس و ویدئو وجود دارد.
  • طراحی ربات تلگرام

از ربات‌های تلگرام می‌توان برای تبلیغات نیز استفاده کرد. طراحی ربات تلگرام به طرق مختلف انجام می‌شود. مثلاً برخی از ربات‌ها می‌توانند عضوگیری کنند و یا کارت دیجیتال برای مخاطبان هدف بفرستد.

در کل تبلیغ در کانال های تلگرام یکی از روش‌های متداول و مناسب برای هر کسب‌و‌کاری می‌باشد. اگر این کار را به درستی و با توجه به پرسونای هدف خود انجام دهید بازگشت سرمایه‌ی خوبی به دنبال دارد. گروه بازافر به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را در کانال های تلگرامی پرمخاطب و مرتبط، منتشر کنید و شاهد نتیجه‌ی آن در کوتاه مدت باشید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما برای تبلیغ در تلگرام ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش به منظور تبلیغ در تلگرام قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file