ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی

راه های سفارش ساخت فیلم صنعتی:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

ساخت فیلم صنعتی

برای کسب اعتماد مشتریان و شرکت های بزرگ و عقد قرارداد لازم است آن ها را تحت تاثیر قرار دهید، ساخت فیلم صنعتی یکی از راه های مناسب برای نمایش قدرت و توانایی هاست. مدیران کسب و کارها و گروه های صنعتی همواره به دنبال کسب مشتری جدید و افزایش اعتبار خود هستند همینطور سعی در راضی نگه داشتن مشتریان فعلی دارند اما این کار باید در کمترین زمان و در حالت بهینه به انجام برسد.

برای مثال فرض کنید که با یکی از مشتریان بزرگ خود جلسه ای ترتیب داده اید تا بتوانید قرارداد خود را تنظیم کنید. برای اینکه بتوانید آن ها را تحت تاثیر قرار دهید و توانایی های خود را بازگو کنید چه کاری انجام می دهید؟ آیا کاتالوگ به مشتریان نشان می دهید؟ یا با نمایش یک فیلم کوتاه حدودا ۳ تا ۵ دقیقه ای نظر مشتریان را جلب می کنید؟

در ساخت فیلم تبلیغاتی مخاطب اصلی، صنعت است. یعنی یک فیلم صنعتی لزوما یک تیزر تبلیغاتی در مورد یک محصول نیست بلکه دید یک خالق اثر هنری به تولید و یا کالایی که نتیجه ی صنعتی خاصی دارد، را روایت می کند. به زبان ساده ساخت فیلم صنعتی یعنی درست کردن بک فیلم پیرامون یک کسب و کار حال این کسب و کار کوچک باشد یا بزرگ. در این فیلم یک سری از جزئیات کار که از دید مشتری پنهان است را آشکار می کنید.

فیلم صنعتی یک فیلم تبلیغاتی برای کسب و کار است . اگر شما تمایل دارید نقاط قوت خود را به مشتریان تان نشان داده و به کسب و کار خود رونقی ببخشید میتوانید با ساختن یک فیلم از روند کاری خود این هدف را به بهترین نحو ممکن عملی کنید. و می توانید این مسئولیت را تیم بازافر بسپارید.

مزیت ساخت فیلم صنعتی

فیلم صنعتی از عوامل تاثیرگذار و بسیار مهم در کسب و کارها و تبلیغات می باشد. همچنین برای معرفی برند و محصولات می توان از ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی کمک گرفت. در واقع ساخت فیلم صنعتی و تبلیغاتی باعث شناسایی برند شده و در ذهن مخاطب ماندگار می شود که در نتیجه افزایش فروش را به دنبال دارد و باعث توسعه کسب و کار می شود.

فیلم صنعتی با فیلم تبلیغاتی مشابه است با این تفاوت که محل فیلمبرداری و نحوه ارائه محصولات در محیط های صنعتی اتفاق می افتد. همینطور ارائه ی محتوای آماری و تحلیلی می تواند عامل تمایز بین کلیپ صنعتی و تیزر تبلیغاتی باشد. خوب است بدانید که فیلم صنعتی را می توان در نمایش آگهی های تلویزیونی و رسانه های اجتماعی نیز  استفاده کرد.

تعرفه ساخت فیلم صنعتی

تعرفه های گوناگونی برای ساخت فیلم صنعتی وجود دارد. برای آگاهی از قیمت می توانید از طریق یکی از روش های دسترسی با مشاوران ما صحبت کنید. توجه داشته باشید که قیمت ساخت فیلم صنعتی با توجه به موارد گوناگونی نظیر: مدت زمان، پیچیدگی کار،زمان تحویل و … می تواند متغیر باشد. در ساخت فیلم صنعتی فاکتورهای زیر اهمیت زیادی دارد:

  • دوربین و تجیزات
  • مدت زمان لازم برای فیلمبرداری
  • وسعت فیلمبرداری
  • دوربین هوایی
  • صدابرداری
  • جلوه های ویژه
  • و …
  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی
مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش به منظور ساخت فیلم صنعتی قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file