ساخت تیزر اینستاگرام

ساخت تیزر اینستاگرام

راه های سفارش ساخت تیزر اینستاگرام:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

ساخت تیزر اینستاگرام

فضای مجازی امروزه طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و روزبه روز بر تعداد طرفداران آن اضافه می شود. یکی از مهم ترین اپلیکیشن ها در فضای مجازی، اینستاگرام است که توانست در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از کاربران را در سراسر جهان به خود جذب کند. میزان بسیار زیادی فیلم و عکس روزانه در اینستاگرام اشتراک گذاری می شود به همین دلیل افراد ساعات زیادی از روز را در اینستاگرام به دنبال سرگرمی،کسب علم و یادگیری مهارت، اخبار و تبلیغات می گذرانند.اینستاگرام به یک رسانه ی قدرتمند تبلیغاتی تبدیل شده است که توانسته شبکه های تلویزیونی و اینترنتی را تهدید کند.

هر کسی می تواند در اینستاگرام بدون پرداخت هزینه، تبلیغ کند. بسیاری از افراد به صورت حرفه ای در اینستاگرام در زمینه های مختلف علمی،هنری،ورزشی،سیاسی و غیره فعالیت می کنند و فالوورهای زیادی پیدا می کنند بعد برای سایر کسب و کارها تبلیغ می کنند و از این طریق درآمد خوبی به دست می آورند. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد هزینه ی تبلیغاتی که از مشتری دریافت می کنند، افزایش پیدا می کند.

می توان گفت عامل اصلی محبوبیت اینستاگرام وجود محتوای بصری است.زیرا عکس ها و فیلم ها بیشتر از محتوای متنی برای مخاطبان جذابیت دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال ساخت تیزر اینستاگرام هستند تا بتوانند تیزر تبلیغاتی مورد نظر را در پیج خود و سایر پیج های پرطرفدار به اشتراک بگذارند و باعث دیده شدن محصولات و تجارت خود بشوند.

سفارش نوشتن بیزینس پلن

اگر شما صاحب یک کسب و کار یا پیج در اینستاگرام هستید حتما میدانید تولید محتوا یک امر غیر قابل انکار برای بیشتر و بهتر دیده شدن در اینستاگرام است.با ساخت تیزر اختصاصی در اینستاگرام برای کسب و کار یا پیج خود، بهتر دیده شوید.برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

اقدامات لازم برای ساخت تیزر اینستاگرام

تیزرهای تبلیغاتی اینستاگرام اغلب کوتاه هستند برای همین برای این که بتوانید مخاطبان خود را در مدت زمان کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه جذب کنید باید هدف خود را مشخص کنید. به مواردی مانند این که مخاطبان شما چه کسانی هستند و در چه زمینه ای می خواهید تبلیغ کنید،دقت داشته باشید. آیا می خواهید محصولی معرفی کنید یا هدف شما تبلیغ سایت و کسب و کار دیگری است؟ پاسخ این ها می توانند مهم باشند.

  • طرح یک داستان

یکی از راه های جذب مخاطب طرح داستان جذاب است.داستان جذاب مخاطب را تشویق به دیدن فیلم می کند و تا پایان تیزر همراه شما می ماند و نظرات خود را ثبت می کند.

  • رفع مشکل و نیازمندی ها

اگر می خواهید محصولی را معرفی کنید بهتر است ببینید آن محصول چه مشکلی را می تواند حل کند و یا به کدام نیاز مخاطبان پاسخ می دهد. این گونه می توانید با مخاطبان ارتباط عاطفی برقرار کنید و آن ها را جذب کنید.

  • استفاده مناسب از موسیقی

موسیقی،ویدئوی شما را تاثیرگذار می کند. زیرا می تواند با احساسات و حالات مخاطبان ارتباط بگیرد. موسیقی که انتخاب می کنید باید متناسب با آن چه تبلیغ می کنید باشد.

  • استفاده از زیرنویس

قرار دادن زیرنویس یکی از راه های مناسب برای درگیر کردن مخاطبان است.برخی مواقع کاربران امکان دیدن ویدئو با صدای بلند را ندارند برای همین استفاده از زیرنویس می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

همچنین شما می توانید برای تبلیغ در اینستاگرام ،تبلیغ در کانال های تلگرامی،بازاریابی و فروش به گروه بازافر اعتماد کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما برای ساخت تیزر اینستاگرام ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش به منظور ساخت تیزر اینستاگرام قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید. ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش به منظور ساخت تیزر اینستاگرام از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file