طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

راه های سفارش طراحی کارت ویزیت:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

کاربرد کارت ویزیت

کارت ویزیت اطلاعات مربوط به یک کسب‌و‌کار را به مخاطب منتقل می‌کند. حال این کسب‌و‌کار می‌تواند در مورد یک شرکت و یا یک فرد باشد.  البته کارت ویزیت برای معرفی یک شخص و یا شغل فرد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و لزوما مربوط به کسب‌و‌کار نیست. بنابراین اگر شما نیز به طور شخصی آموزش و یا خدماتی ارائه می‌هید می‌توانید به فکر کارت ویزیت و سفارش طراحی آن باشید. کارت ویزیتی که ما به دیگران می‌دهیم در معرفی خودمان به دیگران و جلب توجه آن‌ها به ما تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل باید به دنبال طراحی کارت ویزیتی باشیم که جذابیت و کیفیت بالایی داشته باشد.

اهمیت طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت همانند یک بنر و تابلو برای کسب‌و‌کار شماست. بک کارت ویزیت با طراحی خوب می‌تواند تاثیر زیادی بر روی مشتریان و سایر افراد بگذارد. حتی جذابیت و زیبایی کارت، گاه باعث می‌شود تا افراد کارت‌ها را تا مدت ها نزد خود نگه داشته و تحت تاثیر قرار بگیرند. این باعث می‌شود به طور ناخودآگاه حس مثبتی نسبت به برند و کسب‌و‌کار  ‌پیدا کنند. در ضمن طراحی کارت ویزیت یکی از ارکان اصلی برای به رسمیت شناختن یک برند یا شرکت می‌باشد. طراحی کارت ویزیت به کسب‌و‌کار شما اعتبار میبخشد، باعث جذب مشتری می‌شود و به وسیله‌ی آن برای خود و کسب‌و‌کارتان تبلیغ می‌کنید.

اطلاعاتی که باید در کارت ویزیت درج شوند:

هر چقدر هم که کارت ویزیت زیبا و شکیل باشد ولی نتواند اطلاعات لازم را در اختیار افراد قرار دهد،همانند این است که کاری برای پیشرفت کسب‌و‌کار خود نکرده اید. بنابراین علاوه بر ظاهر کارت باید به محتوایی که روی آن چاپ می‌شود نیز توجه کنید. هر چه کارت ساده‌تر باشد بیشتر به چشم می‌آید بنابراین اطلاعات مفید و خلاصه شده را باید روی کارت چاپ کرد. از جمله این اطلاعات می‌توان به این موارد اشاره کرد: نام شرکت یا برند، شماره تماس، لوگو یا آرم، آدرس شرکت یا محل کسب‌و‌کار.

یکی از خدمات ما به مشتریان عزیز طراحی کارت ویزیت مطابق با سلیقه شما است. بازآفر در این زمینه افراد حرفه ای و کار بلد را به یاری شما می‌فرستد پس می‌توانید به مجموعه ما اعتماد کنید تا شاهد یک طراحی مطلوب و رضایت بخش باشید.همینطور مجموعه بازافر خدمات دیگری همچون طراحی سربرگ، طراحی کاتالوگ، طراحی ست اداری و طراحی لوگو را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی
مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش به منظور طراحی کارت ویزیت قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file