عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

راه های سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی، اغلب در اطراف خود کسانی را داریم که به دنبال فروش محصولی خاص و یا تبلیغ برای کسب و کار جدید خود هستند. حتی ممکنه خود شما برای فروش بیشتر و معرفی برند خود در اینستاگرام فعالیت داشته باشید.در دنیایی که قدرت رسانه ها روز به روز بیشتر می شود، تاثیر تبلیغات بر هیچ کسی پوشیده نیست. باید بدانید که تبلیغات تاثیر زیادی در افزایش سود شما دارد و برای تبلیغات بهتر نیاز به عکاسی حرفه ای دارید. آیا تا بحال از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیزی شنیده اید؟

در دنیای مدرن امروز، اطراف ما به وسیله ی عکس های جذاب و زیبا که حاصل عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می باشد، احاطه شده است. در واقع شناسنامه و اعتبار یک برند به حساب می آیند. این عکس ها باید به گونه ای باشند که بتوانند جای هزاران کلمه توضیح، حرفی برای گفتن داشته باشند. البته ساخت انواع دیگری از محتوا نظیر موشن گرافیک، فیلم تبلیغاتی، آگهی تلویزیون و انیمیشن تبلیغاتی نیز می تواند در معرفی برند و جذب مخاطب تاثیرگذار باشند.

یکی از خدمات ما به مشتریان عزیز انجام عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به بهترین نحو ممکن است.بازآفر در این زمینه افراد حرفه ای و کار بلد را به یاری شما میفرستد پس می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید تا شاهد یک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای باشید.برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

سفارش نوشتن بیزینس پلن

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی در بیلبورت ها، مجلات، تیزرها و پوسترها نقش حیاتی را ایفا می کند و مهم ترین عنصر کمپین های تبلیغاتی می باشد. قدرت تصویر باید به حدی باشد که مخاطب را جذب خود کند و نتواند راحت از آن بگذرد، این گونه تصویر در ذهن ها باقی می ماند. هدف نهایی عکس تبلیغاتی، نمایش کالای مورد نظر به بهترین شکل ممکن است به طوری که مخاطب را تشویق به خرید محصول و استفاده از خدمات کند.

اغلب عکس های تبلیغاتی بدون پیش زمینه یا همراه پیش زمینه تک رنگ هستند. هدف عکاسی تبلیغاتی نشان دادن محصول به بهترین شکل ممکن است که باید به مواردی چون: ترکیب بندی، فضای رنگ ها ، کیفیت عکس ( رزولوشن بالا ) و غیره دقت زیادی داشت تا به نتیجه ی دلخواه رسید.

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی روشی مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان و سایر کسب و کارهاست. زمانی که سوژه ی مورد نظر یک محصول تجاری و صنعتی باشد، سبک عکاسی از آن می تواند متفاوت باشد. در واقع عکاسی از هر محصول، خدمات و محیط به منظور تبلیغ و معرفی کسب و کار به دیگران عکاسی صنعتی نام دارد. این عکس ها را می توان در کاتالوگ ها، سایت ها، تیزرهای تبلیغاتی،تراکت ها و شبکه های اجتماعی استفاده کرد. در نگاه اول شاید عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی مترادف یکدیگر به نظر بیایند ولی در واقع تفاوت هایی دارند. عکاسی تبلیغاتی زیر شاخه ای از عکاسی صنعتی می باشد.

انواع عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی حوزه ی وسیعی دارد. چند نمونه از انواع آن را ذکر کردیم:

  • عکاسی ماشین

عکاسی از ماشین های جدید که باعث بهتر دیده شدن ویژگی ها و مزایای ماشین ها و معرفی شرکت به مردم می شود. با توجه به این که افراد علاقه ی زیادی به ماشین ها دارند، تقاضا برای این نوع عکاسی رو به رشد است.

  • عکاسی معماری

عکاسی معماری، هنر به تصویر کشیدن نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها و پروژه های تجاری می باشد. این مدل عکاسی بیشتر برای املاک ،معماران و ساختمان سازهاست. این نوع عکاسی باید بتواند تمام زیبایی های به کار رفته در نما را ثبت کند.

  • عکاسی کارخانه ای 

عکاسی کارخانه ای همان عکاسی از محیط داخلی و خارجی کسب و کارهاست.

  • عکاسی هوایی

در این نوع از عکاسی، عکس ها از ارتفاع بالا گرفته می شوند. این عکس ها با استفاده از هلی شات، دوربین های پیشرفته در هلیکوپترها و بالون ها گرفته می شوند.

  • عکاسی تبلیغاتی

عکاسی به منظور تبلیغ کالا و خدمات و تشویق مخاطبان به خرید می باشد.

  • عکاسی غذا

صنعت غذا یکی از محبوبترین هاست. بنابراین روز به روز تقاضا برای عکاسانی که بنوانند تصاویر جذاب از غذاها ثبت کنند، افزایش پیدا می کند.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file