طراحی ست ادارای

طراحی ست اداری

راه های سفارش طراحی ست اداری:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

اهمیت ست اداری

با توجه به اینکه تعداد رقبا روزانه در حال افزایش است برای کسب موفقیت و برقراری ارتباط با سایر شرکت‌ها و افراد مدنظر باید از تبلیغات موثر بهره برد. یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی، طراحی ست اداری مرتبط با برند و رنگ سازمان است.

منظور از ست اداری یا اوراق اداری همان سربرگ، فولدر، فاکتور، فرم، لیبل، پاکت‌نامه، برگه یادداشت، کارت ویزیت و … در اندازه‌های استاندارد است که برای یک شرکت طراحی می‌شوند. و در واقع اولین ابزار مکاتبات داخلی و خارجی یک شرکت به حساب می‌آیند. طراحی اوراق اداری مانند طراحی لوگو، برای معرفی کسب‌و‌کار به دیگران از اهمیت زیادی برخوردار است.

طراحی خلاقانه و جذاب برای ست اداری به برندسازی کمک زیادی کرده و خود یک راه تبلیغاتی موثر، کم هزینه و با دوام است. همینطور هویت و نوع سازمان را به مخاطب نشان می‌هد.داشتن یک ست اداری جذاب و زیبا باعث می‌شود مشتریان به کسب‌و‌کار شما راحت‌تر اعتماد کنند و به نظم و دقت شما پی ببرند.

اجزا ست اداری

طراحی ست اداری داری چندین بخش اصلی و چندین بخش فرعی می‌باشد: به عنوان مثال طراحی سربرگ، کارت ویزیت و طراحی پاکت نامه از جمله موارد ضروری برای اوراق اداری هستند.اما طراحی خودکار، طراحی ماگ از جمله موارد دلبخواهی هستند که می‌توانید سفارش دهید. این ست با تکیه بر لوگو و اغلب با استفاده از رنگ لوگو، طراحی می‌شوند.در واقع اطلاعات اصلی برند به همراه لوگو در کنار هم ثبت می‌شوند.

طراحی ست اداری رسمی ظاهری ساده دارد و اغلب توسط اداره‌های دولتی به کار گرفته می‌شود. برای شرکت‌های خصوصی ظاهر، کمی تفاوت پیدا می‌کند. یکی از رنگ‌های پرکاربرد در اوراق اداری، رنگ آبی می‌باشد. ست‌های اداری نباید خیلی شلوغ یا کسل کننده باشند چون مدام در حال استفاده هستند. در ست اداری به مشخصاتی از قبیل: آدرس، شماره تماس، شماره نامه، تاریخ و آدرس ایمیل اشاره می‌شود.

طراحی ست اداری

یکی از خدمات ما به مشتریان عزیز طراحی ست اداری مطابق با سلیقه شما است. بازآفر در این زمینه افراد حرفه ای و کار بلد را به یاری شما می‌فرستد پس می‌توانید به مجموعه ما اعتماد کنید تا شاهد یک طراحی ست اداری مطلوب و رضایت بخش باشید.برای ثبت سفارش در شبکه‌های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی
مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش به منظور طراحی اوراق اداری قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file