ساخت تیزر تلویزیون

ساخت تیزر تلویزیون

راه های سفارش ساخت تیزر تلویزیون:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

ساخت تیزر تلویزیون

امروزه همه ی کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند که تبلیغات می تواند تاثیر به سزایی در فروش محصولات و معرفی برند خود به دیگران داشته باشد. حال این تبلیغ می تواند در قالب های مختلفی از جمله تبلیغ در شبکه های اجتماعی، تبلیغ در وب، تبلیغ در سایت های پربازدید، تبلیغ در کانال تلگرامی، تبلیغ در اینستاگرام و تبلیغ در تلویزیون باشد. بدون شک یکی از اثرگذارترین تبلیغات، تبلیغ در شبکه های تلویزیونی است، درسته که هزینه ی تبلیغ در صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای بسیار بالاست ولی جامعه ی گسترده تری را در بر می گیرد و نقش زیادی در معرفی برند شما دارد.

مدت زمان تیزر تبلیغاتی در تلویزیون و همچنین زمان پخش آن می تواند تاثیر به سزایی در دیده شدن برند شما داشته باشد.در صورتی که استراتژی خوبی برای تبلیغ خود داشته باشید و با تیم حرفه ای کار کنید، ساخت تیزر تلویزیون می تواند تاثیر زیادی در فروش محصولات شما داشته باشد.

با توجه به این که امروزه تعداد و تنوع در ساخت تیزر تلویزیون بسیار زیاد شده است پس رقابت هم زیاد شده است، برای این که بتوان در این رقابت جایی داشت و دیده شد باید خلاقیت به خرج داد همینطور باید به جذابیت بصری هم اهمیت زیادی داده شود. باید بدانیم که اکثر بینندگان می توانند تفاوت بین تیزر حرفه ای و غیر حرفه ای که برای آن هزینه و زمان زیادی گذاشته نشده، را تشخیص دهند. بنابراین باید طبق اصول و با داشتن استراتژی جلو رفت و حتی می توان از بازیگران و نویسندگان موفق نیز استفاده کرد.

یکی از خدمات ما به مشتریان عزیز ساخت تیزر تلویزیون به بهترین نحو ممکن است.بازآفر در این زمینه افراد حرفه ای و کار بلد را به یاری شما می فرستد پس می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید تا شاهد یک تیزر تلویزیونی حرفه ای باشید.
برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

نکات مهم ساخت تیزر تلویزیون

  • تعیین هدف و ایده اصلی

همانطور که گفتیم برای این که بتوان مخاطبان را جذب تیزر تبلیغاتی کرد، نیاز به ایده ی جذاب و جالب داریم. ساخت تیزر تلویزیون، هزینه های زیادی در بردارد. از خرید زمان پخش تیزر گرفته تا تولید آن. پس تا زمانی که از جذاب و مفید بودن ایده مطمئن نشدید نباید قدم بعدی را بردارید.

  • نوشتن متن زیبا

پس از مشخص شدن ایده، نوبت به نوشتن متن جذاب می رسد. البته باید سعی کنید که تمام محتوا و پیام خود را در مدت زمان کوتاه حدوداَ ۱ دقیقه ای به مخاطب برسانید. پس متن باید قوی باشد تا اگر کسی نگاهش به تیزر تلویزیون نیست، از متن آن پیام را دریافت کند و بفهمد که تبلیغ درباره ی چه چیزی می باشد.

  • استفاده از بازیگران

استفاده از بازیگران در ساخت تیزر تلویزیون ضروری نیست و تا بحال تیزرهایی بوده اند که بدون استفاده از بازیگر توانسته اند تاثیر خوبی بگذارند. ولی در هر حال استفاده از بازیگر می تواند به جذابیت کار اضافه کند.

  • برنامه ریزی برای فیلم برداری

بعد از مشخص شدن ایده و تکمیل متن، نوبت به فیلم برداری می رسد. برای بهبود کار حتما برنامه ریزی دقیقی برای فیلم برداری داشته باشید.

  • تعیین زمان پخش تیزر تلویزیون

تعیین زمان پخش کار نسبتا سختی است. یعنی نه تنها باید مدت زمان مناسب برای تیزر خود را در نظر داشته باشید بلکه باید بدانید در چه ساعتی از شبانه روز با پخش تیزر می توانید مشتری جذب کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما برای ساخت تیزر تلویزیون ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش به منظور ساخت تیزر تلویزیون از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file