تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل

راه های سفارش تبلیغ در گوگل:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

آیا تبلیغ در گوگل موثر است؟

در صورتی که گوگل ادز به درستی راه اندازی و مدیریت شود، می تواند در بیشتر کسب و کارها موثر باشد. انتخاب کلمه کلیدی درست، تنظیم درست میزان بودجه و Bid، هدف قرار دادن درست مشتریان، نوشتن تبلیغات جذاب و اصولی و انتقال صحیح کاربران به صفحه مورد نظر از جمله مواردی است که در صورت رعایت کردن می توان به نتیجه ی مطلوبی دست پیدا کرد.

دلیل اهمیت تبلیغات در گوگل ادز

موتر جستجو گوگل در جهان از محبوبیت بسیاری برخوردار است همینطور محبوب ترین وب سایت در ایران گوگل است و روزانه میلیاردها جستجو در آن اتفاق می افتد بنابراین اکثر مشتریان ما در گوگل هستند.

ضمنا ایجاد اکانت در گوگل ادز کاملا رایگان است و شما تنها هزینه ای که پرداخت می کنید برای کلیک هاییست که گرفتید یعنی به ازای هر کلیک کاربر هزینه ای از شما کسر می شود.

چگونه می توان در مزایده گوگل شرکت کرد؟

زمانی که کلمات کلیدی و تبلیغات خود را ثبت کردید شرایط شرکت در مزایده ی گوگل را دارید. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که نمایش یا عدم نمایش تبلیغ شما به میزان Ad Rank بستگی دارد. هر چه میزان Ad Rank بالاتر باشد شانس نمایش تبلیغ بیشتر می شود. میزان Ad Rank بر اساس دو مقدار quality score و maximum bid مشخص می شود.

مزایای گوگل ادز

  • انتخاب دقیق مشتریان هدف

در گوگل ادز می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی، نیازها، سن، جنسیت و عبارت هایی که کاربران جستجو می کنند، تبلیغات خود را مشخص و هدف گذاری کنید.

  • امکان بررسی لحظه ای

در تبلیغات گوگل می توانید نتیجه ی کمپین های خود را به طور دقیق و لحظه ای دریافت کنید و سپس بهینه سازی ها و عملکردهای لازم را پیاده کنید.

  • تبلیغات رایگان

در گوگل ادز همانطور که گفتیم شما به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می کنید و صرفا به ازای نمایش تبلیغ پولی نمی پردازید.

حتما تا اینجا شما هم از اهمیت تبلیغات در گوگل برای دیده شدن، فروش بیشتر و بالا بردن درآمد خود آگاه شدید. بازآفر در این زمینه متخصصان حرفه ای و کار بلد را به یاری شما می فرستد. پس می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید تا شاهد تبلیغات حرفه ای در گوگل و در نتیجه فروش بیشتر خود باشید. همچنین گروه بازافر در سایر زمینه ها مانند تبلیغ در وب، بازاریابی و فروش، طراحی انواع آگهی ها، ساخت انواع تیزرها و فیلم های تبلیغاتی برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی
مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file