رپورتاژ آگهی

سفارش رپورتاژ آگهی

راه های سفارش رپورتاژ آگهی:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

 احتمالاٌ بارها کلمه‌ی رپورتاژ آگهی به گوشتان خورده است و به این فکر کرده‌اید که رپورتاژ آگهی به چه معناست؟ کاربرد آن چیست؟ چه مزایایی دارد؟ چرا باید رپورتاژ بنویسیم؟ چه کسی رپورتاژ آگهی را می‌نویسد؟ یک رپورتاژ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی به چه معناست؟

همه‌ی ما روزانه در بمباران تبلیغات از سوی رسانه‌های گوناگون و کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌گیریم. به گونه‌ای که ممکنه خود شما هم از دیدن تبلیغات گوناگون خسته و حتی متنفر شده باشید و با دیدن یا شنیدن تبلیغات حس منفی در شما پدیدار شود. اما از طرفی هم کسب‌وکارها برای کسب درآمد و موفقیت خود باید تبلیغ کنند. امروزه تبلیغات تنها به صورت سنتی که در گذشته انجام می‌شد کارایی ندارد بلکه در کنار روش‌های سنتی باید سراغ روش‌های موثرتری بروند. یکی از این راه‌های موثر رپورتاژ آگهی می‌باشد.

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ است. در واقع یک ابزار مهم برای معرفی کسب‌و‌کار و محصولات مختلف در رسانه‌های پرمخاطب است. نکته‌ای که باید در نوشتن رپورتاژ به آن دقت کنید این است که مخاطب نباید متوجه شود که متن جنبه تبلیغ دارد یعنی باید به صورت غیر مستقیم به تبلیغات بپردازید. در غیر این صورت ممکنه مخاطب از خواندن متن رپورتاژ منصرف شود و شما به هدف خود نرسید.

نکاتی که در مورد رپورتاژ آگهی باید بدانید:

همانطور که گفتیم رپورتاژ باید به صورت غیر مستقیم، کسب‌و‌کار را به افراد معرفی کند. در رپورتاژ آگهی به نیاز مخاطب توجه می‌کنیم و برای رفع مشکل او راهکار ارائه می‌دهیم. در ضمن باید در انتخاب رسانه‌هایی که می‌خواهید در آن‌ها تبلیغ بروید، دقت کنید، حواستان باشد که در سایت‌هایی رپورتاژ بروید که فکر می‌کنید اکثر مخاطبان شما، بیشتر در آن جا قرار دارند. در کل نگارش رپورتاژ آگهی کار ساده‌ای نیست و کاملاٌ تخصصی است. بنابراین بهتره که آن را به متخصص بسپارید.

مزایای رپورتاژ آگهی

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش ترافیک ورودی ( به دلیل لینک سازی)
  • تاثیر مثبت روی سئو سایت
  • مادام العمر است و باقی می‌ماند.
  • افزایش فروش را به دنبال دارد.
  • اثربخشی خوب در کوتاه مدت.
  • مقرون به صرفه است.
سفارش نوشتن بیزینس پلن

نکات طلایی نگارش رپورتاژ آگهی

  • نوشتن عنوان جذاب

هیچ چیز مانند یک تیتر جذاب نمی‌تواند مخاطب به خواندن رپورتاژ شما ترغیب کند. بنابراین در انتخاب عنوان دقت کنید و از کلمات جادویی و جذب کننده استفاده کنید.

  • ساختار استاندارد را رعایت کنید.

در نوشتن رپورتاژ باید ساختار درست را در نظر بگیرید. ساختار درست یعنی رپورتاژ باید دارای تیتر، لید، مقدمه، بدنه مقاله و در آخر CTA باشد.

  • هدف گذاری دقیق داشته باشید.

مشخص کنید که هدف شما از رپورتاژ آگهی چیست. آیا قصد بک لینک سازی دارید؟ یا می‌خواهید برندسازی کنید؟ یا …..

  • محتوای باکیفیت و تخصصی ارائه دهید.

محتوایی که نوشته می‌شود باید کاربردی باشد و به نیازهای کاربر پاسخ دهد. همینطور باید قابل استناد و معتبر باشد.

  • استفاده از کلمات کلیدی

درون رپورتاژ خود از کلمات کلیدی و هم‌خانواده آن استفاده کنید. این کار به بهبود سئو شما کمک می‌کند.

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده به اهمیت تبلیغات به خصوص تبلیغ به صورت رپورتاژ آگهی پی برده‌اید و از مزایای آن باخبر شده‌اید. و می‌دانید که رپورتاژ آگهی می‌تواند باعث بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت شما شود که در پی آن افزایش فروش را به دنبال دارد. علاوه بر این‌ها نرخ بازگشت سرمایه‌ی خوبی دارد چون میزان بازخوردی که از آن می‌گیرید به نسبت هزینه‌ای که می‌کنید مناسب است و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به هدف خود می‌رسید.

یکی از بهترین روش های درج تبلیغ، به صورت رپورتاژ آگهی است. بازآفر در این زمینه متخصصان حرفه ای و کار بلد را به یاری شما می‌فرستد. همینطور برای تبت سفارش درج تبلیغ در سایت‌های آگهی، تبلیغ در گوگل، تبلیغ در سایت‌های پربازدید  و سایر کارهای تبلیغاتی مانند طراحی تراکت، طراحی بنر و طراحی آگهی می‌توانید به مجموعه ما اعتماد کنید. برای ثبت سفارش در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file