نگارش مقاله کاری و تبلیغی

سفارش نگارش مقاله

راه های سفارش نگارش مقاله کاری و تبلیغی:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

 تولید محتوا جزء مهم‌ترین بخش‌های یک وب سایت است. یک سایت برای دیده شدن نیازمند تولید محتواست. تولید محتوا انواع مختلفی دارد مانند: تولید محتوا متنی، تولید محتوا صوتی، تولید محتوا بصری، تولید محتوای تبلیغاتی و … در ادامه به چگونگی نگارش مقاله تبلیغی می‌پردازیم.

نگارش مقاله تبلیغی

هر کسب و کاری که داشته باشید نیاز به تبلیغات دارید و برای تبلیغات خود بدون شک نیاز به متن تبلیغاتی قوی دارید. نگارش مقاله کاری و تبلیغی باید به گونه‌ای باشد که در مدت زمان کوتاه بتوانید به هدف تبلیغاتی خود برسید. همچنین باید از جذابیت زیادی برخوردار باشد تا مخاطب را خسته نکند. ممکنه در نگارش مقاله کاری و تبلیغی خود به مشکلاتی برخورد کنید بنابراین بهتر است که از محدودیت‌های موجود در نگارش مقاله باخبر شوید.

برای نگارش مقاله چه مراحلی را باید طی کرد؟

۱- انتخاب عنوان مناسب

عنوان مقاله باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را ترغیب به خواندن کند. همینطور باید با محتوای شما کاملاً مرتبط باشد. وگرنه کاربر بعد از ورود به صفحه‌ی شما از آن خارج می‌شود چون نمی‌تواند جواب خود را پیدا کند.

۲- هدف خود را مشخص کنید.

باید بدانید که دقیقاً هدف شما از نگارش مقاله کاری یا تبلیغی چه چیزی است. بعد از مشخص شدن هدف کار خود را آغاز کنید.

۳- از دید مخاطب نگاه کنید!

برای اینکه بتوانید افکار مخاطبان خود را بخوانید باید از پرسونای مشتری آگاهی داشته باشید و با توجه به تجربه‌ای که دارید بدانید که مخاطب دقیقاً دنبال چه چیزی هست. خود را جای مخاطب بگذارید و ببینید که چه خواسته و نیازی دارید سپس سعی کنید برای حل مشکل کاربر راهکار ارائه دهید. و او را جذب خود کنید.

سفارش نگارش مقاله کاری و تبلیغی

۴- یک ساختار درست و دقیق داشته باشید.

نوشتن مقاله کاری و تبلیغی دارای یه سری اصول اولیه است که باید رعایت شود. همانطور که نوشتن نامه‌های اداری دارای یه سری قواعد و ساختار خاص هستند، تولید محتوا در سایت نیز دارای اصول می‌باشد مثلاً یک مقاله باید مقدمه، بدنه و در آخر نتیجه‌گیری داشته باشد. اگر با قواعد آن آشنایی ندارید گروه بازافر می‌تواند راهنمای شما در این مسیر باشد.

۵- مشتریان را به خرید و اقدام نهایی تشویق کنید.

برای اینکه مشتری بالقوه خود را به مشتری بالفعل تبدیل کنید باید او را مجاب کنید که از شما خرید کند. برای این کار باید اعتماد او را جلب کنید و به سوال‌های او پاسخ دهید. برای رفع مشکل او راهکار ارائه داده و همراه او باشید. همینطور می‌توانید از مزیت‌های رقابتی خود یعنی دلیل اینکه، چرا مخاطب باید از شما خرید کند، نه از رقیبتان را شرح دهید و همواره صادقانه صحبت کنید.

یک مقاله کاری و تبلیغی خوب چه نشانه‌هایی دارد؟

  • استفاده از تیتر جذاب
  • سادگی و قابل فهم بودن محتوا
  • رعایت اصول نگارشی
  • ارائه محتوای کامل ولی در عین حال از زیاده گویی پرهیز شده باشد.
  • معتبر باشد.
  • از جملات و پاراگراف‌های طولانی تا حد امکان استفاده نکرده باشد.
  • و…

شما می‌توانید به ما اعتماد کرده و نگارش مقاله کاری یا تبلیغی خود را به ما بسپارید. همینطور برای سفارش ترجمه مقاله، رپورتاژ آگهی، نگارش مدل کسب‌وکار، تبلیغ در خبرگزاری‌ها و نگارش طرح توجیهی با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما برای نوشتن مقاله ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش مقاله قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file