سفارش انیمیشن تبلیغاتی

سفارش انیمیشن تبلیغاتی

راه های سفارش انیمیشن تبلیغاتی:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

سفارش انیمیشن تبلیغاتی

با ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی برای کسب و کار خود به راحتی می توانید فروش خود را بهبود بخشیده و برند و محصولات تان را به بهترین نحو ممکن به مشتریان و طیف گسترده ای از مردم معرفی کنید. بازآفر در این زمینه افراد حرفه ای و کار بلد را به یاری شما میفرستد پس می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید تا شاهد یک انیمیشن تبلیغاتی حرفه ای باشید.برای ثبت سفارش انیمیشن تبلیغاتی ،در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و مشاوره دریافت کنید.

انیمیشن تبلیغاتی

انیمیشن در واقع همان نقاشی متحرک است که از اتصال و پشت سرهم قرار دادن فریم های تصویر و کاراکترهای گرافیکی به وجود می آید. امروزه موشن گرافی و ساخت انیمیشن در زمینه های گوناگون آموزشی،تفریح، سرگرمی و تبلیغاتی استفاده می شود. انیمیشن توسط تیم متخصص و با استفاده از ابزارهای گرافیکی ساخته می شود. محاسبه هزینه ی ساخت انیمیشن معمولا براساس ثانیه و دقیقه حساب می شود. البته عوامل دیگری مانند کیفیت ساخت، استفاده از افکت های صوتی و تصویری،طراحی کاراکترها در قیمت کار تاثیرگذارند.

سفارش نوشتن بیزینس پلن

سفارش انیمیشن تبلیغاتی

ممکن است هم اکنون محصول جدیدی تولید کرده و یا در روند ارائه محصولات وخدمات خود نیاز به نوآوری داشته باشید. یا ممکن است محصولات به نحوی تولید شده باشند که برای معرفی آن ها نیاز به انیمیشن های تبلیغاتی دو بعدی یا سه بعدی باشد. در این صورت باید به دنبال متخصصینی باشید تا سفارش انیمشن تبلیغاتی خود را ثبت کنید و از تعرفه هزینه ها مطلع شوید.

شما جز هر کدام از شرکت های تولید کننده یا طراحی کننده باشید، یک انیمیشن با کیفیت می تواند تمام عملکرد دستگاه شما و یا خدماتی که ارائه می دهید را به خوبی به مشتریان معرفی کند. پس بدون معطلی سفارش انیمیشن تبلیغاتی خود را ثبت کنید و منتظر نتیجه ی کار باشید تا به چشم ببینید که انیمیشن تا چه حد می تواند تاثیرگذار باشد.

از کجا بفهمیم کسب و کار ما نیاز به ساخت انیمیشن تبلیغاتی دارد؟

حتما این موضوع را می دانید که فراموش کردن آنچه که انسان با چشم هایش می بیند، سخت است. یعنی از طریق دیدن، یادگیری و فهمیدن و به ذهن سپردن بسیار راحت تر و سریع تر اتفاق می افتد. (تقریبا 80 درصد یادگیری از راه دیدن اتفاق می افتد) حالا اگر این دیدن جنبه ی طنز هم داشته باشد اثرگذاری بیشتری دارد. بنابراین شما نیاز دارید تا با شبیه سازی رایانه ای و طراحی کاراکترهای بامزه ویژگی های محصول ،خط تولید،مزیت های دستگاه و چگونگی ارائه خدمات را به طور شفاف برای مخاطب توضیح دهید و در بازار رقابتی موجود پیروز شوید.

موضوعات سفارش انیمیشن تبلیغاتی

  • معرفی کسب وکارهای جدید
  • تبلیغات تچاری و تبلیغ برای شرکت ها
  • معرفی محصولات و خدمات
  • معرفی و تبلیغ وب سایت ها
  • معرفی و تبلیغ اپلیکیشن ها

شما می توانید به ما اعتماد کرده و سفارش انیمیشن تبلیغاتی خود را به ما بسپارید و در مدت زمان توافقی با مناسب ترین قیمت و کیفیت آن را تحویل بگیرید.

انواع انیمیشن

  • انیمیشن دستی

اولین و قدیمی ترین روش ساخت انیمیشن است که در آن طراح مجبور است بر روی کاغذ تصویرسازی کند و به صورت فریم عکس تبدیل کند.

  • انیمیشن دو بعدی

این سبک از انیمیشن بر اساس فایل های دو بعدی ساخته می شود. دسترسی ارزان و تولید راحت تری نسبت به نوع بعدی دارد.

  • انیمیشن سه بعدی

این انیمیشن با اصول مختلفی کار می کند و برای ساخت این انیمیشن از ابزارها و نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنند.با وجود این که گران قیمت است ولی طرفداران زیادی دارد.

  • موشن گرافیک

این تکنیک شامل حرکت عناصر گرافیکی مانند متن و آرم است. موشن گرافیک در صنعت تبلیغات کاربرد زیادی دارد و حتی با آن می توان تیزر فیلم ساخت.

برای سفارش انیمیشن تبلیغاتی،ساخت موشن گرافیک،ساخت فیلم تبلیغاتی،ساخت کلیپ صنعتی می توانید فقط با چند کلیک ، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید و با ما ارتباط بگیرید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به سفارش انیمیشن تبلیغاتی مورد نظر شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش انیمیشن تبلیغاتی قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ثبت سفارش انیمیشن تبلیغاتی، از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file