ثبت اکتشاف

سفارش ثبت اکتشاف

راه های سفارش ثبت اکتشاف:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

سفارش ثبت اکتشاف

اکتشاف یعنی شناسایی روابط و خواص ابزار یا مواد خاصی که از ترکیب آن ها و یا به صورت ساده می توان در زمینه های گوناگون نظیر صنعتی، کشاورزی و غیره استفاده کرد. اکتشاف می تواند مربوط به خواص یک شی ساده و یا از ترکیب چند ماده به دست آمده باشد. در هر حال زمانی به آن اکتشاف می گویند که تا پیش از آن توسط فرد دیگری مطرح نشده باشد.

اگر شما اکتشافی دارید که می خواهید آن را به ثبت برسانید می توانید سفارش ثبت اکتشاف خود را در سایت ما به انجام برسانید.

فرق اکتشاف و اختراع

تقاوت اکتشاف و اختراع در این است که عنصر اصلی در اکتشاف، پی بردن به خاصیت مواد و یا روابط اشیا مختلف است. به گونه ای که این خاصیت و روابط در گذشته نیز وجود داشته ولی کسی از آن باخبر نبوده است. در حالی که عنصر اصلی در اختراع، نبوغ و ابتکار فرد مخترع هست که منجر به طراحی یک طرح و یا دستگاه شده است. البته هر دو مورد، نتیجه ی سال ها مطالعه و زحمت شخص می باشد.

ثبت اکتشاف

همه چیز در قالب نظم و قانون معنا پیدا می کند و وجود قوانین روشن از بروز هرج و مرج و پایمال شدن حقوق افراد جلوگیری می کند. به همین دلیل لازم است که برای ثبت اکتشاف افراد نیز قوانینی تنظیم شود تا کسی نتواند حق ثبت اکتشاف فرد دیگری را به نام خود کرده و از آن سوء استفاده کند.

ماده ۲۶ فانون پیرامون ثبت اختراع و اکتشاف مقرر می دارد: « هر قسم اکتشاف یا اختراع جدید در شعب مختلف صنعتی یا فلاحتی به کاشف یا مخترع آن حق انحصاری می دهد که بر طبق شرایط و مدت قرر در این قانون از اکتشاف یا اختراع خود استفاده نماید مشروط بر اینکه اکتشاف یا اختراع مزبور مطابق مقررات این قانون در اداره ثبت اسناد تهران به ثبت رسید باشد…»

شما می توانید برای ثبت اکتشافات خود به کارشناسان مجرب تیم بازافر مراجعه کنید و سفارش ثبت اکتشاف خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت به ما بسپارید.

سفارش نوشتن بیزینس پلن
  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی
مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش ثبت اکتشاف، از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید:
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file