ثبت پتنت بین المللی

ثبت پتنت بین المللی

راه های سفارش پتنت بین المللی:

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ

ثبت پتنت بین المللی

پتنت یا همان اختراع در واقع هر فرایند، محصول و یا ترکیبی از مواد گوناگون است که به یک نتیجه ی جدید و سودمند برسد. حال ثبت پتنت به معنی ثبت حقی است که از سوی دولت به مخترع داده می شود. و دیگران را از بهره برداری و فروش از طریق اختراع، برای مدت زمانی مشخص بازمی دارد. اختراع هم به صورت داخلی و هم به صورت بین المللی می تواند به ثبت برسد.که بسته به نوع اختراع و هدف مخترع متفاوت خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که هر طرحی را نمی توان به عنوان اختراع ثبت کرد.

یکی از مهم ترین پیش نیازها برای ورود به بازارهای بین المللی داشتن اطمینان خاطر از چگونگی حمایت از ایده های نو و خلاقانه و توجه به حقوق مالکیت فکری است. به همین دلیل نظام های مالکیت فکری به ویژه نظام ثبت پتنت بین المللی برای ثبت رسمی و احراز مالکیت افراد بر ابتکارات شان در کشورهای مختلف ایجاد شده است. پیش از این در مقاله ای جداگانه ای به بررسی ثبت پتنت ملی پرداخته ایم و در ادامه به چگونگی و مزایای ثبت پتنت بین المللی اشاره خواهیم کرد.

مزایای ثبت پتنت بین المللی

یکی از مزیت های ثبت پتنت جلوگیری از اقشای نتایج با ارزش شرکت های دانش بنیان، پایان نامه های دانشجویی (مقاله ها) و کمک به تجاری سازی نتایج پژوهشی پژوهشگران است. از جمله مزیت های دیگر ثبت پتنت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • امکان بهره برداری از اختراع
  • ایجاد مانع برای فعالیت های توسعه ای شرکت های رقیب
  • افزایش اعتبار و برند شرکت مورد نظر
  • امکان استفاده از تسهیلات ارائه شده برای شرکت های دانش بنیان
  • تسهیل در روند مهاجرت

شما می توانید به گروه بازافر اعتماد کنید و ثبت پتنت بین المللی خود را به ما بسپارید. علاوه بر آن می توانید در زمینه های مختلف نظیر: ثبت پتنت ملی، ثبت شرکت،ثبت برند، ثبت اکتشاف، نگارش مقاله کاری و تبلیغی، طراحی لوگو، طراحی بنر،نگارش بیزنس پلن و مشاوره استارتاپ از طریق شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و سفارشات خود را ثبت کنید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت تضمینی
  • تنوع بالا
  • سرعت خوب
  • پشتیبانی عالی

مناسب و معقولانه ترین قیمت را با توجه به درخواست شما به منظور ثبت پتنت بین المللی ارائه خواهیم داد.

موسسه بازآفر با کارشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه تلاش دارند پروژه های شما عزیزان را با سرعت بالا و با کیفیت عالی ارائه دهند.

همچنین بعد از تحویل پروژه به شما پشتیبانی را به طور کامل ارائه خواهیم داد .

موسسه بازآفر پنج طریق مختلف برای ثبت سفارش به منظور ثبت پتنت بین المللی قرار داده است که شما به راحتی می توانید از هر راهی که بخواهید سفارش تان را ثبت کنید.

ثبت سفارش در تلگرام ، واتساپ ، سروش و گپ . فرم سایت

مراحل سفارش

شما همراهان گرامی، برای ارسال سفارش ثبت پتنت بین المللی از طریق تلگرام، سروش، واتساپ، گپ یا فرم سایت به مراحل پایین توجه فرمایید.
1. سفارش، مکاتبه و براورد هزینه
3. انجام سفارش شما
5. ارسال سفارش، پشتیبانی و اصلاحات احتمالی

ثبت سفارش با :

سروش
تلگرام
واتساپ
گپ
ایمیل مشاوره کسب و کار بازآفر
unnamed file