تحصیل در رومانی

رومانی

اگر میخواهید بدانید شرایط تحصیل در رومانی چیست شرایط زیر را مطالعه کنید.

هزينه موسسه كميسيون  هزينه تحصيل  هزينه زندگي مقطع تحصيلي توضيحات
2000$ 10% سالي 8500 يورو ماهي 700 يورو  پزشكی، دارو آيلتس 6

بیشتر بدانید…

معرفی دو دانشگاه رومانی

دانشگاه کارول داویلا بخارست

دانشگاه بین المللی پزشکی و داروسازی کارول داویلا رومانی قدیمی ترین دانشگاه پزشکی این کشور می باشد که در سال 1857 با نام دانشکده ملی پزشکی و داروسازی توسط پزشک مهاجر فرانسوی با همین نام تأسیس شد.

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های رومانی با بیش از 2865 کارمند، 1654 استاد و بیش از 5000 دانشجو می باشد. دانشجویان پزشکی در این دانشگاه می توانند به سه زبان انگلیسی، رومانیایی و یا فرانسوی تحصیل کنند. با توجه به دوره های عملی رشته های پزشکی در مراکز درمانی رومانی اکثر دانشجویان پزشکی برای ادامه تحصیل زبان رومانیایی را انتخاب می کنند و باید ابتدا یک سال دوره
مقدماتی زبان رومانیایی را دنبال کنند. دانشجویان انگلیسی زبان نیز می توانند با توجه به مدرک زبان یا امتحان زبان تخصصی در دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند.

دانشگاه کارول داویلا از سال 2019 به همراه دانشگاه ویکتور بابش تیمیشوارا در لیست دانشگاه های پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران قرار گرفته اند.

 

دانشگاه پلی تکنیک بخارست – University Politechnica Of Bucharest

دانشگاه پلی تکنیک بخارست (UPB) مهمترین دانشگاه فنی رومانی است. عمر آن به تأسیس اولین مدرسه عالی فنی در سال 1818 توسط قورگه لازار بر می گردد.

پلی تکنیک بیش از 28000 دانشجو و حدود 2100 عضو هیئت علمی داشته و با 15 دانشکده رشته های زیادی را پوشش میدهد. این دانشگاه بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه فنی کشور و در بین معتبرترین دانشگاه های رومانی است.

پلی تکینک بخارست طی بیش از 190 سال با تلاش مهمترین استادان آموزش رومانی و نسل دانشجویان توسعه یافته ولی این تنها دلیل قانع کننده نیست. امروز دانشگاه پلی تکنینک بخارست در حال انجام یک روند مدرن سازی مداوم بوده و درگیر گفتگوی دائمی با دانشگاه های بزرگ در اروپا و سراسر جهان است. مأموریت این دانشگاه ترکیبی از آموزش، تحقیق و نوآوری در نظر گرفته شده است که نشان دهنده کلید دستیابی به دانش بیشتر است.

این دانشگاه هر ساله علاقمندان ویزای تحصیلی را تمایل به اخذ مدارک فنی در سطح بالا دارند به خود جذب می کند.

منبع : سایت رویزا

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل