تحصیل در چین

چین

اگر میخواهید بدانید شرایط تحصیل در چین چگونه است مطلب زیر را بخوانید

شرایط و هزینه تحصیل در چین

هزينه موسسه كميسيون  هزينه تحصيل  هزينه زندگي مقطع تحصيلی توضيحات
2000$ 10% سالي 5000 دلار ماهي 500 يورو پزشكی، دندانپرشكی و داروسازی  تا 30 سال – ظرفيت محدود
2000$ 10% سالي 5000 دلار ماهي 500 يورو كارشناسي، ارشد بدون نياز به مدرك زبان – صرفا تسلط كافي است
2000$ 10% سالي 5000 دلار ماهي 500 يورو دكترا (غير پزشكي نا پيوسته – با امكان بورس ) مدرك زبان و مقاله برای دريافت بورس الزامی است

نکاتی درباره ی تحصیل در چین که باید بدانید

کارشناسی در چین ۴ ساله است. دانش آموزانی که دبیرستان خود را به اتمام رسانده باشند می توانند برای دوره کارشناسی در چین اقدام کنند.

کارشناسی ارشد در چین ۲ تا ۳ سال بوده و اکثر رشته ها به زبان انگلیسی و چینی تدریس میشوند.

در دوره تحصیلات تکمیلی در چین علاوه بر دانستن انگلیسی تاحدودی باید با زبان چینی نیز آشنایی داشت.

دانشجویان دکترا در طول دوره دکترا بایستی بر روی پروژه تحقیقاتی خود کار کنند. دانشجویان دکترا از بسیاری از تسهیلات ویژه دانشجویی در چین برخوردار خواهند بود. امکان بورس تحصیلی برای دوره دکترا در چین در این سطح توسط ادارات دولتی و خصوصی و همینطور دانشگاه ها وجود دارد.

تحصیل در رشته پزشکی در چین ۶ ساله است که چهار سال اول آن به زبان انگلیسی و دو سال آخر آن که شامل دوره های بالینی در بیمارستان و نیازمند تعامل مستقیم با بیماران است، به زبان چینی ارائه می شود.

چین در رشته پزشکی از پیشرفته ترین کشور های دنیا بوده و دانشگاه های پزشکی چین در سطح جهانی کاملا معتبر می باشند و فارغ التحصیلان آنها می توانند تقریبا در تمام کشور های جهان مشغول به کار شده یا تحصیلات خود را در دوره تخصص ادامه دهند.

کشور چین به سرعت در حال تبدیل به مقصدی مطلوب برای تحصیل رشته پزشکی و جراحی (MBBS) در آسیا می باشد. هرساله بیش از ۱۰.۰۰۰ دانشجوی خارجی برای تحصیل پزشکی در چین به این کشور سفر می کنند. تحصیل کارشناسی رشته پزشکی و جراحی (MBBS) به زبان انگلیسی در چین از سال ۲۰۰۴ معروف شده است.

تعداد دوره های کارشناسی رشته پزشکی و جراحی به زبان انگلیسی در چین رو به افزایش است و اکنون ۴۹ دانشگاه پزشکی توسط وزارت آموزش و پرورش چین مورد تایید واقع شده است. دانشگاه های مورد تاییدی که دانشجویان بین الملل را برای دوره های کارشناسی پزشکی ثبت نام کرده اند، دارای مجوز برای اعطای مدرک کارشناسی ارشد در حوزه های پزشکی عمومی و پزشکی بالینی (موضوعات سطح اول) و بیمارستان های وابسته در رده III، سطح A نیز می باشند.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل