ویزای توریستی ایتالیا

ایتالیا
غروبی خیره کننده در ونیز زیبا

اگر میخواهید بدانید نحوه دریافت ویزای توریستی ایتالیا چگونه است
شرایط زیر را بخوانید

ويزای توريستی (وان وی)

 

هزينه موسسه كميسيون توضيحات
1500 یورو 10%
6000 یورو 10% 100 درصد شناسنامه پاسپورت فقط ميخوام (3000/3000)
 2500 یورو 10% صد اول بقيه بعد ويزا، ( مدارك شغلي5 م، گردش حساب 5 م، دعوت نامه 500 دلار،زير 14 رايگان)

افرادی که می خواهند برای بازدید از جاذبه های توریستی و گردشگری ایتالیا و یا دیدار با بستگان خود به این کشور اروپایی سفر می کنند می توانند برای ورود به این کشور ویزای توریستی ایتالیا را تهیه کنند. همچنین توجه داشته باشید که اگر می خواهید به صورت خانوادگی به کشور ایتالیا سفر کنید باید هر کدام از افراد به صورت جداگانه برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا درخواست دهند.

همچنین چند نکته ی دیگر در مورد ویزای توریستی ایتالیا را مدنظر داشته باشید و آن این است که اگر یکی از اقوام درجه ی یک شما در ایتالیا است و برای شما دعوت نامه ارسال کند شانس شما برای دریافت ویزای توریستی افزایش پیدا خواهد کرد و نکته ی دیگر این که صدور ویزای فوری برای افراد مجرد آسان تر است.

دیدنی های ایتالیا

توسکانی ایتالیا
توسکانی نام منطقه‌ای در مرکز ایتالیا به وسعت بیست و سه هزار کیلومتر مربع است که آن را بدلیل وجود طبیعت بکر، مناظر خیره‌کننده و آب‌های شفاف، قطعه‌ای از بهشت می‌نامند.
ایتالیا

کوه ماترهورن ,ایتالیا
این کوه که یکی از بلند ترین قله ها در آلپ است در مزر ایتالیا و سوئیس قرار گرفته و همچنین ارتفاع این کوه در بالا ترین نقطه: 3,412 متر میباشد.

ایتالیا

ونیز یخ زده
ونیز جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته است و بصورت جزیره‌های کوچک است و همچنین زیبایی این شهر در فصل زمستان منحصر بفرد است.

ایتالیا
غروب رویایی پوزیتانو (Positano)
شهری کوچک با خانه های رنگی در ایتالیا با نوار ساحلی زیبا و مناظر خیره کننده و یکی از مکانهای محبوب گردشگری در ایتالیا.
ایتالیا
برج کج پیزا واقع شده در شهر پیزا در ایتالیا، با وجودی که تنها برج کج جهان نیست، ولی از مشهورترین آنها در کل جهان می‌باشد
ایتالیا
شهر پالمانووا به شکل ستاره طراحی و اجرا شده، همچنین این شهر شهرت جهانی یافته و همچون ونیز یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور ایتالیا به حساب می آید

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل