تحصیل در مالت

مالت

اگر میخواهید بدانید شرایط تحصیل در مالت چگونه است جدول زیر را بررسی کنید.

هزينه موسسه كميسيون  هزينه تحصيل  هزينه زندگي مقطع تحصيلي توضيحات
2000$ 10% ماهي 600 يورو ماهي 700 يورو كورس زبان دون نياز به مدرك زبان

بیشتر بدانید…

هزینه ی تحصیل در مالتا بسته به رشته ی تحصیلی فرد متقاضی و سبک زندگی او متفاوت است. هزینه های تحصیل و زندگی را می توان به این صورت تخمین زد که ماهیانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو هزینه های زندگی هر فرد است.

تحصیل در کشور مالتا دستاورد های نوینی نیز دارد. از دانشگاه های برتر انگلستان به نام دانشگاه AngliaRuskin، با ارزیابی سطح کیفی و استانداردهای سطح زندگی و تحصیل در کشور های عضو اتحادیه ی شنگن، اخیرا Campusمالتارا جهت تحصیل دوره های پیشرفته ی مدیریت در این کشور راه اندازی نموده است تا فارغ التحصیلان مدیریت و تجارت بتوانند در یک Campusانگلیسی با سطح کیفیت تدریس بالا تحصیل نموده و در Planبسیار قوی بر گرفته از استاندارد های نظام اموززشی انگلستان به اخذ مدرکMBAبپردازند. اکنون تحصیل دوره ی MBAدر دانشگاه انگلیسی در مالتا، برای هر شخصی که متقاضی تحصیل دوره ی مدیریت میباشد امکان پذیر است.
فرایند مهاجرت تحصیلی به مالتا شامل دو مرحله میباشد، مرحله ی اول فراهم نمودن مدارک مربوط به اخذ پذیرش دانشگاه های مالتا، و مرحله ی دوم فراهم نمودن مدارک جهت مراجعت به سفارت مالتا؛ همانطور که میدانید در فرایند کلی مهاجرت، موضوع سن در اکثر مواقع محدودیت هایی ایجاد نموده است. در مرحله ی اخذ پذیرش تحصیلی مالتا و همچنین اخذ ویزای تحصیلی کشور مالتا برای متقاضیان،محدودیت سن تقریبا وجود ندارد.

دلایل اقامت دائم مالتا:

_ حرکت ازادانه به تمام اروپا
_ زندگی با استاندارد بالا با اب و هوای مدیترانه ای
_ یکی از کم مالیات ترین مناطق اروپا
_ بودن در محیطی انگلیسی زبان
_ بدون محدودیت زمانی برای اقامت در مالتا

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل