مهاجرت به فیلیپین

نمایی از فیلیپین

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به فیلیپین با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

درباره فیلیپین…

آب و هوای فیلیپین گرم با رطوبت زیاد است . در طول سال همواره با باران های موسمی روبروست و به خاطر همین باران های سیل آسا تقریبا ۴۰ درصد این کشور را جنگل های سرسبز استوایی فرا گرفته است .
این کشور طبیعت بسیار زیبایی دارد. مردم این کشور بسیار مهربان ، مودب و آرام هستند .گردش در مناطق زیبای خارج از شهر روزهای پایان هفته را دوست داشتنی و سرگرم کننده می نماید.
در خصوص امکانات زندگی لازم به ذکر است که تمام برج های مسکونی دارای امکانات رفاهی استخر ، سالن ورزش ، فضای سبز ، سالن اجتماعات ، لابی شیک ، نگهبان 24ساعته بوده که امنیت بسیار بالایی برای ساکنین فراهم می نمایند .

همچنین تمامی برج های مسکونی در خود برج واحد تعمیر و نگهداری داشته و در صورت نیاز به هرگونه تعمیرات یا کارهای فنی با مراجعه به واحد مذکور تعمیرکار به رفع مشکل میپردازد .

فیلیپین دارای ارتباط های بسیاری با جهان غرب است ، بطور عمده فرهنگ این کشور از فرهنگ اسپانیا ، آمریکای لاتین و ایالات متحده آمریکا گرفته شده است. زبان رسمی این کشور دو زبان فیلیپینی و انگلیسی می‌باشد. مردم در کشور فیلیپین غالبا قادر به به صحبت به هردو زبان فیلیپینی و انگلیسی می‌باشند. تحصیل در مدارس و دانشگاه های فیلیپین به زبان انگلیسی می‌باشد .

کشور فیلیپین بدلیل آب و هوای گرم و مرطوب دارای طبیعت بسیار زیبا و سرسبز می‌باشد. شهر مانیل در اطراف خود مکانهای گردشی و زیبای بسیار زیادی دارد که دانشجویان می‌توانند در. روزهای تعطیل اوقات فراغت خود را با تفریح و دیدن مناطق زیبا پر کنند. جزیره های دیدنی و زیبای زیادی در فیلیپین وجود دارد که برخی از آنها فاصله ی زیادی با مانیل ندارند و با استفاده از اتوبوس و قایق میتوان در ایام تعطیل به آنها سفر کرد .

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل