ویزای سرمایه گذاری ترکیه

ترکیه

اگر میخواهید بدانید شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری ترکیه چیست , شرایط زیر را بخوانید

ويزای سرمايه گذاری (ثبت شركت، خريد بيزينس، خريد پاسپورت، خريد ملك، تمكن، حضانت، كفالت) ترکیه

 

شرح كار هزينه موسسه كميسيون نياز ها توضيحات
ثبت شركت 22000 دلار 10%
ثبت شركت 3000$ 10% يك هفته ای، تحصيل هم ميشه نمود
اقامت  4000 لير 10%

دیدنی های ترکیه…

کاخ دلما باغچه استانبول

ترکیه
کاخ دولما باغچه واقع در استانبول ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، بدستور سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌است. کاخ دولما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دولما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شده‌است. تا قبل ازکاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی محل استقرار سلاطین عثمانی بوده است.

معماری کاخ دولما باغچه برگرفته از دوران باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است به همراه ترکیبی از سنت های دوره ی امپراطوری عثمانی.
کاخ دولما باغچه دارای 285 اتاق، 6 حمام، 46 هال و 68 توالت است. کاخ دلمه باغچه ی ۶۰۰ متری با سالن بزرگ و با شکوه اش که با ۵۶ ستون داخل آن و چلچراغ عظیم بلورین بوهمی ۵/۴ تنی که ۷۵۰ لامپای زیبا دارد نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول ترکیه است و برای این گردشگران و توریست هایی که به تاریخ و تمدن عثمانی علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی است.
چلچراغ هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا ی اول است. تمامی ساعت‌های كاخ دولما باغچه بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ۱۰ نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست.

برای بازدید از کاخ دولما باغچه اگر در میدان تکسیم هستید، سوار قطار زیرزمینی فونیکلار شوید و به کاباتاش بروید. کاخ دولماباغچه 300، 400 متر با ایستگاه کاباتاش فاصله دارد که با دنبال کردن تابلوها به آن خواهید رسید.

اگر در منطقه سلطان احمد هستید سوار تراموا شوید و در کاباتاش پیاده شوید تا به کاخ دلماباغچه برسید.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل