مهاجرت به اسلواکی

نمایی از اسلواکی

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به اسلواکی با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

درباره اسلواکی…

جمهوری اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی است که تا دهه ۹۰ در کنار کشور چک، کشور چکسلواکی را تشکیل می داد.
این کشور در حال حاضر با جمهوری چک، اکراین، لهستان، مجارستان و اتریش همسایه است. اسلواکی کشوری محصور به خشکی در اروپای مرکزی است.

اسلواکی سرزمینی نیمه کوهستانی دارد. کوه های آن در شرق و شمال و قسمتی از غرب کشور واقع شده و آب و هوایش معتدل و مرطوب است. این کشور از غرب با جمهوری چک و اتریش،از شمال با لهستان ، از شرق با اوکراین و از جنوب با مجارستان هم مرز است.

بیشتر سطح کشور اسلواکی با کوهستان ها پوشیده شده است و این کوه ها همگی جزئی از رشته کوه های بسکید و کارپات هستند. اسلواکی در میان کوه های خود صدها غار دارد که 15 عدد از آنها برای بازدید عموم باز است.

جمعیت اسلواکی پنج میلیون و ۴۴۷ هزار و ۵۰۲ نفر است که میانگین سنی آنها ۱/ ۳۶ سال است.

کشور اسلواکی برای سرمایه گذاری، کار و اقامت در اتحادیه اروپا کشوری مناسب است، زیرا که اسلواکی عضو کشورهای شنگن است با ضریب مالیات پائین و نرخ رشد اقتصادی بالا در سالهای اخیر.

اسلواکی از زمان به وجود آمدن بعنوان یکی از ایالات جانشین جمهوری چکسلواکی محسوب شد. اسلواکی دارای دموکراسی پارلمانی به همراه قوه مقننه (مجلس)، قوه مجریه (رئیس جمهور و دولت) و قوه قضائیه (دادگاه مطابق قانون اساسی) می باشد.

اسلواکی، اصلاحات ساختاری بزرگی انجام داد که به این کشور کمک نمود تا فاصله اش را در مقایسه با کشورهای خیلی پیشرفته عضو اتحادیه اروپا کاهش دهد. تولید ناخالص داخلی اسلواکی بطور پیوسته درحال رشد است، بطوری که در سال ٢٠٠۷، رشد واقعی تولید ناخالص داخلی 5.1% بود.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل