ويزای توريستی اسپانیا

کانادا

اگر میخواهید بدانید شرایط دریافت ویزای توریستی اسپانیا چیست 
مطالب زیر را مطالعه کنید.

ويزای توريستی اسپانیا

 

هزينه موسسه كميسيون توضیحات
1500 يورو 10%
2500 يورو 10% صد اول بقيه بعد ويزا، ( مدارك شغلی 5 م، گردش حساب 5 م، دعوت نامه 500 دلار،زير 14 رايگان) تخصصي فقط 70 م تمكن مالی نياز است

بیشتر بدانید…

اسپانیا کشوری با تنوع آب وهوایی بسیار مطبوع، عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن ودارای جاذبه های توریستی وگردشگری فراوان می باشد. این کشور با گونه گونی نژادها، اعم از کاتالان ها وکولی ها، مهاجرین هندی ومراکشی، ومهاجرین سایر کشورهای اروپایی، یکی ازکشورهای مهاجر پذیر قاره اروپاست. جزایر زیبای توریستی وتفریحی دراین کشور باعث رونق گردشگری ودرآمد سرانه بالا ازمحل درآمد گردشگری می باشد. زبان رسمی اسپانیا، اسپانیولی است و واحد پول اسپانیا، در قدیم، پزوتا بود. با پیوستن اسپانیا، به اتحادیه اروپا، این کشور نیز واحد پول یکسان اروپا، یورو را پذیرفت. کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که به دلیل سابقه مشترک تاریخی و اسلامی باکشور ایران، همواره یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان بوده و مهاجرت به اسپانیا، می تواند تامین کننده بسیاری از نیازهای افرادی باشد که خواهان ادامه تحصیل ارزان در اروپا می باشند.
شاید مردم خیلی ثروتمندتری از مردم اسپانیا پیدا کنید، اما شادتر از مردم این کشور پیدا نخواهید کرد. امید به زندگی در این کشور به طور میانگین ۸۲ سال است که این عدد در بین تمام کشورهای دنیا رتبه چهارم را دارد. البته این سن برای زنان اسپانیایی ۸۵ سال و برای مردان ۷۹ سال است.

خدمات درمان در اسپانیا

طبق آمار سال گذشته، سیستم درمانی در اسپانیا از نظر کارآمدی دارای رتبه سوم در جهان است.

شبکه درمان اسپانیا دسترسی به مراکز بهداشت و درمان را در فاصله 15 دقیقه ای محله های مسکونی فراهم کرده و به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم می شود که هر دو مورد دارای وضعیت خوبی هستند.

به طور کلی اسپانیا دارای 453 بیمارستان و در حدود 22 هزار داروخانه است.

واجدین شرایط استفاده از خدمات درمان دولتی اسپانیا عبارتند از:

♦️ افراد دارای اقامت قانونی در اسپانیا
♦️ افراد ثبت نام شده در اداره تأمین اجتماعی اسپانیا
♦️ افراد دارای کارت بهداشت

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل