مهاجرت به یونان

نمایی از یونان

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به یونان با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید…

آتن شهری ۳۰۰۰ ساله و پایتخت اساطیری یونان و مهد تمدن شهری غرب جهان می باشد. نام این شهر از کلمه یونانی “آتنا” به معنای الهه عقل و خرد گرفته شده است. قدیمی ترین بخش آتن پلاکا نام دارد که دارای بیش از ۵۰۰۰ سال سابقه سکونت می باشد.

حقایق جغرافیایی

۱. کل یونان، حدود ۵۰,۰۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد. تقریبا چهار پنجم این کشور را تپه‌ها و کوه‌ها تشکیل می‌دهند که از این میان، المپیوس (۲۹۱۹ متر) بزرگ‌ترین کوه به شمار می‌رود. کوهی که نقطه‌ی اتکا در بسیاری از داستان‌ها و اسطوره‌ها بوده است.

۲. کشور یونان دارای تقریبا ۶,۰۰۰ جزیره‌ی مختلف است که حدود ۲۲۷ جزیره مسکونی و تنها ۷۸ عدد از آن‌ها بیش از ۱۰۰ نفر سکنه دارند.

۳. این کشور، دارای سومین خط ساحلی بزرگ دنیا است که حدود ۱۳,۶۰۰ کیلومتر طول دارد.

یونان و به ‌خصوص شهر آتن، گهواره‌ی تمدن‌های اروپایی است و از این‌رو، از نظر تاریخی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است. گردشگران زیادی از سراسر دنیا به شوق تماشای آثار باستانی آتن، به این شهر سفر می‌کنند. این شهر زیبا یکی از بهترین مناطق دنیا برای تست غذاهای یونانی است و در کنار دیدن جاذبه‌های این شهر فوق ‌العاده باید غذاهای لذیذ آن را امتحان کرد.

یونان زادگاه بازی‌های المپیک است که برای اولین بار سال ۷۷۶ پیش از میلاد برگزار شده‌است. کشور یونان همچنین دو بار میزبان بازی‌های نوین المپیک در سالهای ۱۸۹۶ و ۲۰۰۴ میلادی بوده‌است.

قهرمانی تیم ملی فوتبال یونان در مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ یکی از مهم‌ترین اتفاقات ورزشی در تاریخ ورزش این کشور بوده‌است.

سوپر لیگ فوتبال یونان بالاترین سطح لیگ فوتبال در کشور یونان است که از ۱۹۵۹ میلادی تاکنون در این کشور برگزار می‌شود. این لیگ از ۱۶ تیم که از سراسر کشور یونان در آن شرکت می‌کنند، تشکیل می‌شود. المپیاکوس و پاناتینایکوس از موفق‌ترین باشگاه‌های یونان هستند.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل