مهاجرت به هلند

نمایی از هلند

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به هلند با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

معرفی شهر آمستردام هلند :

شهر آمستردام در غرب کشور هلند و در ایالت هلند شمالی واقع شده است. این شهر که دارای 219 کیلومترمربع مساحت می باشد در کنار دریای شمال قرار دارد. از دیدنی های این شهر می توان به : وندال پارک، باغ گیاه شناسی، موزه ونگوگ، کلیسای قدیم، موزه ملی هنر، موزه آنا فرانک، پل ماهرخه و قصر سلطنتی دام اشاره کرد.

زندگی در آمستردام:
آمستردام پایتخت هلندد می باشد.این شهر برای استقرار و ایمن است و حمل و نقل عمومی آن و مسیرهای چرخه اختصاصی رفت و آمد را آسان می کند سفر به اطراف و دیدن مکان های مختلف آن بسیار متنوع و دیدنی است.

آمستردام یبیش از 180 ملیت دارد. با وجود اینکه بزرگترین شهر کشور با حدود 800،000 ساکن است،با زندگی در این شهر با خیابان ها و محله هایی که در آن زندگی لذت بخش و آسان و امن را تجربه می کنید. همچنین یک مقصد گردشگری پرطرفدار و شهری با دانشگاه های معتبر برای دانشجویان و زندگی دانشجویی می باشد.

فرهنگ مردم هلند:
هلندی ها برای تاریخ، هنر و فرهنگ مشهور هستند. آمستردام هر ساله مجموعه ای از رویدادها و جشنواره های فرهنگ، موسیقی، فیلم، غذا و ورزش را میزبانی می کند.

شهر زیبا و تاریخی:
شما می توانید معماری قرن هفدهم را در مرکز قدیمی ببینید و می توانید از خیابان های زیبا و خانه لذت ببرید. بهار یک زمان بسیار جذاب از سال در هلند است، جایی که شما می توانید مناظر زیبای لاله ها را در همه جا ببینید .

غذاهای جهانی:
رستوران های متنوع با غذاهای خوشمزه ای که از فرهنگ هلند سر چشمه می گیرد وجود دارد. اسنک محبوب هلندی شامل bitterballen و stroopwafels است. و اگر شما به دنبال جایی برای غذا خوردن هستید، پختن غذاهای سنتی، پنیر پیتزایی در بازار پنیر آلکامار و یا لذت بردن از یک غذای چینی در اولین رستوران شناور اروپایی “دریای کاستا”.

هزینه های زندگی در هلند

هلند کشوری اروپایی و در همسایگی کشورهای آلمان، بلژیک و بریتانیا است. هزینه زندگی افراد در هر کشوری بستگی به سبک و سطح زندگی افراد متفاوت است.

بطور کلی هزینه های زندگی افراد به خوراک، پوشاک، مسکن، حمل و نقل و بیمه تقسیم بندی می شود و در هلند بیشترین هزینه های زندگی مربوط به هزینه های مسکن می باشد.

به طور متوسط هزینه زندگی در هلند به عنوان یک دانشجو ماهانه بین ۸۰۰ تا ۱۱۰۰ یورو برآورد می شود که این مقدار با توجه به محل زندگی شما متغیر خواهد بود.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل