ویزای توریستی هلند

هلند
روستای گیتورن
ونیز هلند لقبی است که به این دهکده ی زیبا داده اند.دهکده ای درقلب هلند که برخلاف ونیز ایتالیا،هیچ خیابانی درآن وجود ندارد و حمل و نقل تنها از طریق کانال آب انجام می شود.

اگر میخواهید بدانید شرایط دریافت ویزای توریستی هلند چیست 
مطالب زیر را مطالعه کنید.

ويزای توريستی (وان وی) هلند

 

هزينه موسسه كميسيون توضيحات
 2500 يورو 10% صد اول بقيه بعد ويزا، ( مدارك شغلی 5 م، گردش حساب 5 م، دعوت نامه 500 دلار،زير 14 رايگان)

درباره هلند بیشتر بدانید…

هُلند (به هلندی: Nederland (تلفظ: نـِیدِرلانت)) کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است. پایتخت هلند شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند. هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند (به زبان هلندی: Koninkrijk der Nederlanden کُنینک‌رَیک دِر نِیدِرلاندِن) بشمار می‌رود که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان همسایه‌است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا هم‌جوار است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به شمار می‌رود.

۲۵ درصد از زمین‌های کشور هلند پایین‌تر از سطح دریای آزاد قرار دارد و ۲۱ درصد از جمعیت آن در این مناطق زندگی می‌کنند.

آمستردام، بزرگترین شهر هلند و بزرگترین مرکز جذب توریست در این کشور می باشد که در این مقاله شما با مکان های دیدنی آن آشنا خواهید شد

آمستردام پایتخت هلند است، با این حال نه دولت هلند و نه رئیس دولت در آمستردام ساکن نیستند. آمستردام، بزرگترین شهر هلند، و بزرگترین مرکز جذب توریست در این کشور می باشد.

کانال های آمستردام (Amsterdam’s Canals)
در حاشیه کانال های زیاد آمستردام، خانه های زیبایی که اکثراً مربوط به قرن هفدهم می باشند به چشم می خورد. با وجود اینکه این کانال ها در اصل به دلایل اقتصادی ساخته شده بودند، ولی در حال حاضر تبدیل به بزرگ ترین جاذبه گردشگری آمستردام شده اند.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل