تحصیل در نروژ

نروژ

اگر میخواهید بدانید شرایط تحصیل در نروژ چگونه است مطالب زیر را بخوانید.

هزينه موسسه كميسيون  هزينه تحصيل  هزينه زندگي مقطع تحصيلي توضيحات
2000 یورو 10% تحصيل رايگان كارشناسي ارشد آيلتس 6 ، سن مهم نيس، معدل 15 به بالا، تمكن 122 هزار كرونی

بیشتر بدانید…

با لغو شدن امکان تحصیل رایگان در فنلاند، نروژ تنها کشور حوزه اسکاندیناوی است که کماکان تحصیل را به صورت رایگان برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور و اخذ اقامت را دارند، مهیا می سازد.

کشور نروژ با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی از شرایط زندگی دشوارتری نسبت به سایر نقاط اروپا برخوردار می باشد. این مسئله باعث شده است تا دانشجویانی که جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کشور نروژ اقدام می نمایند، از این کشور به عنوان پلی جهت رسیدن و کسب پذیرش در مقاطع بالاتر در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و سوئد استفاده نمایند.

دلایلی نظیر ارائه دروس به زبان انگلیسی در دانشگاه های معتبر نروژ و رایگان بودن تحصیلات در این کشور فاکتورهایی هستند که افراد را برای ادامه تحصیل به خصوص در مقطع فوق لیسانس در کشور نروژ ترغیب می نماید.

البته کشور نروژ بازار کار بسیار مناسبی برای رشته هایی نظیر مهندسی نفت و گاز، مهندسی مکانیک، برق، معماری و رشته های مربوط به عرصه دریا می باشد. با توجه به نزدیکی این کشور به قطب شمال و شرایط آب و هوایی این کشور، همچنین نزدیکی مناطق دریایی و مناطق نفت خیز به این ناحیه، فارغ التحصیلان رشته های فوق می توانند با حقوق بسیار بالا، فرصت های شغلی مناسبی به دست آورند.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل