مهاجرت به انگلستان

نمایی از انگلستان

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به انگلستان با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

مزایای مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلیس برای همه مهاجران در طی سالیان اخیر مهم قلمداد شده و موضوع اصلی بحث رسانه ها و مناظره های سیاسی بوده است.

این موضوع که مزایای مهاجرت به انگلستان چیست و چرا مهاجران سختی های زیادی را برای رسیدن به این هدف تحمل می کنند، همیشه مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته است.

در مقایسه با دیگر کشور های اتحادیه اروپا، انگلستان هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مهاجران غیر اروپایی است که عوامل بسیاری در داشتن این مزیت انگلستان در پذیرش مهاجر، دخیل بوده است.

برطبق آمار رسمی به طور متوسط سالانه 478000 مهاجر غیر انگلیسی به انگلستان نقل مکان می کنند و حداقل برای 12 ماه در آنجا اقامت می کنند. .

بازار کار و اقتصاد خوب انگلستان

یکی از مزایای مهاجرت به انگلستان اقتصاد قوی و بازار کاری خوب می باشد. به نظر می رسد که بازار کار خوب انگلستان جذابیت قابل توجهی برای مهاجران غیر اتحادیه اروپا و حتی افراد شهروندان اتحادیه اروپا داشته باشد.

رشد اقتصادی سریع و تقاقاضا برای جذب افراد متخصص همیشه برای نیروهای کار با ظیح مهارت بالا و یا حتی با مهارت کم قابل توجه بوده و متقاضی مهاجرت به کشور انگلستان در هر شرایطی بوده اند.

نا برابری درآمد دلیل مهم دیگری برای جذب نیروی کار ماهر به انگلستان است، زیرا در دهه های گذشته مهاجران با مهارت بالا اغلب درآمد بالایی دارند که با درخواست آن برای داشت زندگی مرفه در انگلستان موافقت شده است.
برای شغل هایی با دستمزد پایین نیز بازار کار انعطاف پذیر و سیاستهای کاری متنوع نقش کلیدی را در جذب نیروی های کاری به انگلستان ایفا می کنند

دانشگاه ها و موسسات برتر دنیا در انگلستان

از دیگر مزایای مهاجرت به انگلستان شرایط عالی و مناسب تحصیلدر این کشور است که تجربه نشان داده که فارغ التحصیلان دانشگاه ها انگلستان شرایط کاری بهتر و حتی شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر راحتی در کشور آمریکا راحتتر نسبت به کشورهای اروپایی دارند.

زبان انگلیسی مزیت مهم ترغیب مهاجران

زبان انگلیسی نقش اصلی را در جذب مهاجران به این کشور ایفا می کند، چون انگلیسی زبان دوم بسیاری از کشورهاست و همچنین زبان بین المللی و مکاتبات تجاری ست، به همین دلیل دانستن زبان انگلیسی و کسب مدارک بین المللی مثل آیلتس و یا تاقل برای مهاجران اصلا سخت نخواهد بود و این امر محرک قوی برای مهاجران می باشد تا تصمیم قطعی خود را درباره اقامت در انگلستان بگیرند.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل