ویزای توریستی کانادا ( وان وی )

کانادا

اگر میخواهید بدانید شرایط ویزای توریستی کانادا چیست مطالب زیر را بخوانید

ویزای توریستی کانادا

هزينه موسسه كميسيون توضیحات
2000 دلار 10%  دو قسطه، 70 م تمكن
2500 دلار آمريكا 10% صد اول بقيه بعد ويزا، ( مدارك شغلی 5م، گردش حساب 5م، دعوت نامه 500 دلار،زير 14 رايگان)

چشم اندازی به استان آنتاریو

آنتاریو

آنتاریو مشهورترین مقصد برای مهاجرت به کانادا و پرجمعیت ترین استان در کانادا می‌باشد.

آنتاریو (Ontario) مشهورترین مقصد برای مهاجرت به کانادا، پرجمعیت ترین استان و محل سکونت بیش از 12 میلیون شهروند کانادا به شمار می‌رود. همچنین این استان دومین استانی است که بیشترین مساحت خشکی را دارا است و در مرکز کانادا واقع شده است.

مرکز استان انتاریو شهر تورنتو (Toronto) است، که جمعیت ۵.۳ میلیونی آن، این شهر را تبدیل به بزرگترین شهر کانادا کرده است.

همچنین این شهر مرکز مالی و محل معاملات بورس در کشور می‌باشد. تقریبا نیمی از افراد ساکن در تورنتو متولد کشورهای دیگر می‌باشند، و این شهر از این لحاظ که بیشترین فرهنگ‌ها را در خود جای داده رتبه اول در دنیا را به خود اختصاص داده است.

از دیگر شهر های انتاریو شهر اتاوا (Ottawa) است که مرکز ادارات دولتی و پایتخت کشور کانادا به شمار می‌آید و در جنوب شرقی استان واقع شده است.

از دیگر شهرهای مهم این استان می‌توان به لندن ، تاندر بی ، همیلتون ، کینگ استون و سادبری اشاره کرد. با وجود اینکه انتاریو مرکز اقتصادی کشور به حساب می‌آید در عین حال این استان از لحاظ تنوع منابع طبیعی نیز شهره است، این منابع شامل جنگلهای وسیع، پارک های زیبای حفاظت شده، ۴ دریاچه از ۵ دریاچه بزرگ کشور و آبشار نیاگارا است که البته شهرت جهانی دارد.

تکمیل کننده این تنوع طبیعی، تنوع فرهنگی است که محصول مهاجرت گسترده به جامعه ایست که همزیستی و تحمل بین فرهنگها را در خود پرورده است. شهر های انتاریو بسیاری از هنرمندان، گردشگران و نخبه گان را از سراسر جهان بسوی خود جلب کرده و موجبات تولید ثروت و علم را در این سرزمین فراهم آورده اند. به دلیل دارا بودن جمعیت بالای افراد خارجی در تورنتو احساس جهان متمرکز شده در یک منطقه، در این شهر ملموس است.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل