مهاجرت به بلغارستان

نمایی از کانادا
هزینه زندگی در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان به مراتب پایین تر از دیگر کشور های اروپا می باشد.

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به بلغارستان با توجه به شرایط موجودتان مناسب است با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید…

این کشور کوچک اما طلسم کننده در شبه جزیره بالکان واقع شده است. باید بدانید که کشور بلغارستان از نظر جذب دانشجویان بین المللی و از لحاظ گردشگری شهرت بسیاری دارد. اگر شما قصد تحصیل در بلغارستان را در سر دارید، شما قادر به استفاده از دامنه گسترده ای از پدیده های طبیعی نظیر : گرما، سواحل ماسه ای، کوه های قابل توجه، پیست اسکی و سایر موارد جذاب دیگر خواهید بود.

بسیاری از در آمدهای این کشور از دانشجویان کشورهای همسایه نظیر : ترکیه، یونان و مقدونی خواهد بود. این در حالیست که دیگر دانشجویان متعلق به نیجریه، آلمان، ایتالیا، انگلستان، غنا، آفریقای جنوبی و هند می باشند. دانشجویان بین المللی به دلیل وجود سطح آموزش عالی، سیستم های آموزشی پیشرفته، مدرک بین المللی و به رسمیت شناخته شده، مبلغ شهریه منطقی، هزینه زندگی پایین، امنیت بسیار بالا و زندگی در محیطی دوستانه به این کشور مهاجرت می کنند.
بسیاری افراد جهت مهاجرت به بلغارستان از طریق تحصیل در بلغارستان اقدام می کنند، این افراد می توانند پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل در بلغارستان نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی بلغارستان اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به بلغارستان در کنار راه های دیگر مثل ویزای کار در بلغارستان و سرمایه گذاری در بلغارستان می باشد.

بلغارستان در سال 2007 به عضویت اتحادیه اروپا در آمد و به همین دلیل مدارک تحصیلی صادره از این کشور مورد تایید تمام کشورهای اتحادیه اروپا میباشد و میتواند در همه کشور های اروپا ادامه تحصیل و کار کنید

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل