مهاجرت به بلژیک

بلژیک

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به بلژیک با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه شرایط زیر را بخوانید

بیشتر بدانید

با توجه به این که کشور بلژیک از لحاظ اقتصادی و همچنین از لحاظ سیاسی ، کشوری با ثبات به شمار می آید و نسبت به سایر کشورهای اروپایی مالیات کمتری را دریافت می کند که اکثر افراد اقامت در بلژیک جهت مهاجرت مناسب می بینند .اقتصاد کشور بلژیک عمدتا بر پایه ارائه خدمات متمرکز می باشد و شهر بروکسل به عنوان مرکز چند نژادی و چند زبانه آن ، یکی از بلند مرتبه ترین اعضای اتحادیه اروپا می باشد . بنابراین شانس دریافت ویزای کار بلژیک در بخش صنعتی بالاتر است .

قانون کار در بلژیک⁣ :

طبق قانون کار در بلژیک ، ساعات کاری در این کشور ۸ ساعت در روز و ۴۰ ساعت در هفته می باشد . لازم به ذکر است مالیات در این کشور بسیار بالا می باشد و البته دولت تلاش می کند در هنگام بیماری با ارائه خدمات درمانی مناسب و در هنگام بیکاری با ارائه حقوق به مردم تا حدی شرایط را متعادل کند ولی اما برای افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند نکته بسیار قابل توجهی محسوب می شود . سن بازنشستگی در کشور بلژیک تا ۶۷ سال تعیین شده است، مگر در مورد مشاغل سنگین که سن بازنشستگی آن ها ۶۰ سال می باشد.

نرخ بیکاری در بلژیک⁣ :

افراد جهت اشتغال در بلژیک بایستی یکی از شاخص های تاثیر گذار بر اقتصاد کشور مقصد را در نظر داشته باشند. نرخ بیکاری در کشور بلژیک، بیانگر میزان شانس کاریابی برای افرادی است که ویزای کار بلژیک را به دست آورده اند. زیرا بر اساس این نرخ مشخص می شود که چند در صد از جمعیت آن کشور به کار مشغول بوده و چند نفر در آن کشور بیکار هستند . نرخ بیکاری بلژیک در سال ۲۰۱۷ برابر با ۷٫۰۹ درصد تخمین زده شده است که بنابر این آمار، از هر ۱۰۰ نفر ۹۳ در این کشور مشغول به کار هستند که این آمار در مقایسه با کشورهای دیگری مانند اتریش و یا آلمان، آمار نسبتا بدی محسوب می شود زیرا نرخ یکاری در این کشورها پایین تر است. البته یکی دیگر از شاخص هایی که برای دریافت ویزای کار بلژیک باید در نظر داشت، تولید ناخالص داخلی این کشور می باشد و این نرخ نشان دهنده میزان رونق اقتصادی و تولید در این کشور است که این نرخ ۴۲۶۵۸ دلار در سال ۲۰۱۷ میلادی مشخص شده است که نرخ خوب و قابل قبولی است.

مشاغل مورد نیاز در کشور بلژیک در سال ۲۰۱۹ میلادی⁣ :

امکان موفقیت فرد در رسیدن به ویزای کار بلژیک، به انتخاب شغل مورد نظر و بررسی مشاغل مورد نیاز در این کشور بستگی دارد. هر ساله کشورهای مختلف بسته به نیاز بازار خود مشاغلی را به عنوان مشاغل مورد نیاز کشور در سال معرفی می کنند که در صورتی که نیروی ماهری برای این بخش پیدا شود، از طرف کارفرما امکان ارائه پیشنهاد شغلی و اعطای ویزای کار بلژیک مهیا خواهد شد. اغلب در شهر بروکسل مشاغلی مربوط به امور مالی و خدماتی، بهداشتی و تربیتی و غیره جهت نیروهای ماهر مورد نیاز است و درخواست برای این مشاغل در این شهر اغلب داده می شود. برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور بلژیک در سال ۲۰۱۹ میلادی به شرح زیر می باشد :

معلمان

مهندس IT

مهندس کامپیوتر

مهندس مکانیک

مهندس برق

معمار

مدیر پروژه

حسابدار

مدیران فروش

تکنسین ها

ماما

پرستار

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل