مهاجرت به پرتغال

نمایی از پرتغال

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به پرتغال با توجه به شرایط موجودتان مناسب است یا نه با ما همراه باشید.

درباره پرتغال…

پرتغال یکی از کشورهای زیبا و توریستی اروپا می باشد، از لحاظ موقعیت این کشور در قسمت غربی اروپا واقع شده است و تنها همسایه ی این کشور اسپانیا می باشد.

زبان رسمی مردم این کشور پرتغالی می باشد ولی مردم این کشور عموماً به زبان انگلیسی صحبت می کنند، زبان تدریس در دانشگاه های پرتغال نیز به زبان های انگلیسی و پرتغالی می باشد. معمولاً دانشگاه های این کشور مدرک زبان آیلس را از الزامات پذیرش قرار نمی دهند و اشخاص در صورتی که موفق به اخذ مدرک زبان مانند آیلس نباشند می توانند در دوره های زبان در همان کشور و قبل از شروع تحصیل اقدام کنند.

دانشگاه های پرتغال از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، و از دانشگاه های معتبر اروپا و حتی دنیا محسوب می شوند. رنکینگ داشنگاه های پرتغال مثل دانشگاه پورتو حدود 293 یا دانشگاه ها لیسبون 312 می باشد.

عموماً دانشگاه های پرتغال، شرط سنی برای اخذ پذیرش برای افراد مختلف قرار نداده اند و افراد در سنین مختلف می توانند جهت تحصیل در پرتغال اقدام نمایند.

پرتغال دارای طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین دوره‌های حکومتی در جهان است. آلفانسو هنری اول (Alfonso I Henrique) اولین پادشاه در این کشور، به مدت ۷۳ سال و ۲۲۰ روز حکمرانی کرد و پرنس لویس فلیپ (Prince Luís Filipe)، تنها به مدت ۲۰ دقیقه در فوریه ۱۹۰۸ پادشاه بود.

پرتغال یکی از اولین کشور های جهان در استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر است. از سال ۲۰۱۴، ۷۰% از انرژی مورد نیاز پرتغال از منابع تجدید پذیر مانند باد، انرژی خورشیدی و آبی گرفته می شود. همچنین یکی از بزرگترین مزارع فوتوولتاییک(پنل های خورشیدی) در این کشور وجود دارد.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل