مهاجرت به لیتوانی

لیتوانی

اگر میخواهید بدانید مهاجرت به لیتوانی با توجه به شرایط موجودتان مناسب است با ما همراه باشید.

درباره لیتوانی..

لیتوانی (به لیتوانیایی: Lietuvos) با نام رسمی جمهوری لیتوانی (به لیتوانیایی: Lietuvos Respublika) کشوری است در شمال شرقی اروپا که از شمال به لتونی، از مشرق و جنوب شرقی به بلاروس، از جنوب به لهستان، از جنوب غربی به روسیه (منطقه برون‌بومی کالینینگراد) و از مغرب به دریای بالتیک محدود می‌شود. جمهوری لیتوانی بزرگترین و جنوبی‌ترین کشور در میان سه جمهوری حوزه بالتیک در اروپاست.

جمعیت لیتوانی ۳٫۲ میلیون نفر و پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ویلنیوس است. واحد پول این کشور لیتاس است که در ابتدای ۲۰۱۵ میلادی به یورو تغییر کرد. زبان رسمی آن لیتوانیایی است ، زبان های لهستانی و روسی نیز در این کشور رواج دارد. این زبان از شاخه بالتیک زبان‌های هندواروپایی است. بیشتر مردم لیتوانی مسیحی هستند و ۷۹ درصد به کلیسای کاتولیک رومی تعلق دارند.

لیتوانی حدود 2.8 میلیون نفر جمعیت دارد. بزرگترین شهر و پایتخت آن ویلنیوس است ، در حالی که سایر شهرهای مهم آن Kaunas ، Klaipeda و Siauliai هستند. زبان رسمی این کشور لیتوانیایی است. لیتوانی با مساحت 65300 کیلومتر مربع مساحت دارد و دوازدهمین کشور بزرگ جهان است. طی بیش از سه ساعت ، از شمال به جنوب و از شرق به غرب ، می توانید با اتومبیل در داخل آن حرکت کنید.

تاریخ هزار ساله لیتوانی مملو از درام است ، از جمله 700 سال جنگ یا اشغال. آرزوی قدرتمند آزادی ، دو بار استقلال را به لیتوانی آورد ، ابتدا در سال 1918 و بار دیگر در 1990 در طول انقلاب آواز خواندن. از سال 2015 ، این کشور با یورو به عنوان ارز رسمی خود ، عضو فعال اتحادیه اروپا بوده است.

لیتوانی ها مفتخرند که از ملتی با چنین گذشته تاریخی غنی استقبال می کنند و مشتاق هستند که با ارائه همه آنها روی صحنه و در استادیوم ، میراث ملی خود را تأکید کنند و به عنوان هنرمندان و نویسندگان شهرت پیدا کنند ، از قلبشان در مقابل هزاران نفر سخن بگویند و حضور آنها را با پرچم سه رنگشان احساس می کند.

آب و هوا و جغرافیا

این کشور اروپای شمالی با دشت های سبز بسیاری در دریای بالتیک واقع شده است. این کشور با شمال با لتونی ، مرز با بلاروس ، از جنوب با لهستان و با اسکاندیناوی در غرب با آب هم مرز است.

در هنگام پرواز بر روی لیتوانی ، به زودی مشخص می شود که این دریاچه با لک های درخشان آبی متصل به رودخانه های بادگیر متصل شده است که آب آنها به بالتیک سرازیر شده است. این کشور همچنین به دلیل وجود آب های بی شماری که سخاوتمندانه آن را با آب معدنی تأمین می کند ، به دلیل کیفیت آب شناخته شده است.

این منطقه ساحلی با داشتن سواحل سفید شنی ، جنگل های کاج معطر و شهرها و دهکده های زیبا ، هر تابستان بازدید کننده های محلی و بین المللی زیادی را به سمت خود جلب می کند. در سال 2000 كورئونیان تف ، كه دارای جایگاه پارک ملی و تحت حمایت دولت است ، به عنوان میراث جهانی یونسكو نامگذاری شد. تشکیل تپه ماسه ای به طول 98 کیلومتر تنها نوع از این نوع در اروپا است. قسمت شمالی این نطفه متعلق به لیتوانی است ، در حالی که بخش جنوبی در داخل روسیه قرار دارد.

لیتوانی زمستانهای بسیار سردی را تجربه می کند ، جایی که درجه حرارت می تواند تا حدود -25 درجه سانتیگراد غرق شود ، و تابستان های گرم را در جایی که جیوه می تواند تا 30 درجه سانتیگراد و فراتر از آن بالا رود ، سوزان می کند. پاییز مناظر دلربا با رنگهای غنی را ارائه می دهد ، در حالی که بهار با روزهای طولانی و گلهای خوشبو و دلپذیر جادویی خاص خود را در خود جای داده است.

غذا

غذای خوب برای لیتوانی ها مهم است ، به این معنی که رستوران های خوب نه تنها در شهرهای بزرگ بلکه در کنار دریا ، در بزرگراه ها ، در مناطق زیبا روستایی و حتی در جنگل های منزوی یافت می شوند. غذا خوردن در اینجا همیشه یک ماجراجویی است ، با بشقاب پر از محصولات فصلی برجسته از مزارع لیتوانیایی که جوهر بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان را به تصویر می کشد.

بازدید از لیتوانی بدون امتحان کردن نان چاودار سیاه سنتی آن کامل نخواهد بود. هرکسی که از سفر به این کشور جذاب به خانه برگردد باید حتماً چیزی را که جشن لیتوانیایی بدون آن کامل نخواهد بود – کیک ساکوتیس – برگرداند. این شیرین شیرین به روشی غیرمعمول پخته می شود ، با خمیر متراکم متشکل از تخم مرغ ، کره ، خامه و آرد که به آرامی در یک فرم بلند و توخالی خرد می شوند که سپس روی آتش باز گذاشته می شوند. نتیجه آن ظرافت دهانی است که شبیه درخت کاج است.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل