دانشگاه های طرف قرارداد موسسه مهاجرتی آریا ماندگار مهر در روسیه

منظره آلمان

اگر می خواهید اسامی دانشگاه های طرف قرارداد موسسه مهاجرتی آریا ماندگار مهر در روسیه را بدانید مطلب زیر را مطالعه کنید.

دانشگاه های طرف قرارداد موسسه مهاجرتی آریا ماندگار مهر

  •  Lomonosov Moscow State University

  • Novosibirsk State University

  • Pavlov First Saint Petersburg State Medical University

  • – A.I Evdokimov Moscow State University of Medicine and Dentistry

  • Sechenov First Moscow State Medical University

رتبه بندی دانشگاه های روسیه

1- دانشگاه لومونوسوف رتبه‌ی 84 جهانی قرار دارد و در رشته‌های ریاضیات، زبان شناسی، زبان‌های مدرن، فیزیک و ستاره‌شناسی جز 50 دانشگاه برتر دنیا است. این دانشگاه در رشته‌ی علوم رایانه در بین 100 دانشگاه برتر است.

2- دانشگاه سن پترزبورگ رنکینگ جهانی رتبه‌ی 234 را به خود اختصاص داده ؛ رتبه‌ی این دانشگاه در رشته‌هایی مانند زبان‌شناسی در بین 100 دانشگاه برتر جهان و در رشته‌های تاریخ و باستان‌شناسی، ریاضیات، زبان‌های مدرن، فیزیک و ستاره‌شناسی جزء 200 دانشگاه برتر جهان است.

3- دانشگاه نووسیبیرسک رتبه‌ی 231 جهانی را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه در رشته‌های فیزیک و ستاره‌شناسی در بین 150 دانشگاه برتر و در رشته‌ی فلسفه در بین 200 دانشگاه برتر جهان است.

هزینه های زندگی در روسیه

هزینه زندگی در روسیه کاملا مقرون به صرفه می باشد که توانسته این کشور را به محلی راحت برای زندگی تبدیل کند.میزان هزینه های زندگی در کشور روسیه بسته به عواملی نظیر محل سکونت، دانشگاه، مقطع تحصیلی،دارد.

دولت این کشور برای کمک به دانشجویان راهکارهایی را نیز ارائه می دهد که دانشجویان با استفاده از کارت دانشجویی می توانند از این موقعیت های ویژه بهره مند شوند.

این موقعیت های ویژه شامل حمل و نقل عمومی دانشگاه، خوابگاه های دانشجویی، اینترنت های رایگان برای دانشجویان، قیمت مناسب رستوان ها و… که شرایط بسیار خوب برای دانشجویان ایجاد می کند. هزینه زندگی در روسیه حدودا ماهی بین 400$ و 500$ می باشد که در شهر سن پطرزبوگ این هزینه ها کمتر از شهر مسکو می باشد.

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل