ویزای توریستی آلمان

آلمان

اگر میخواهید بدانید شرایط دریافت ویزای توریستی آلمان چیست 
مطالب زیر را مطالعه کنید.

ویزای توریستی (وان وی) آلمان

 

هزينه موسسه كميسيون توضيحات
 2500 يورو 10% صد اول بقيه بعد ويزا، ( مدارك شغلی 5 م، گردش حساب 5 م، دعوت نامه 500 دلار،زير 14 رايگان)

آلمان در قلب اروپا قرار دارد، یکی از کشورهای مهاجر پذیر در جهان می باشد، ثروتمند ترین کشور عضو اتحادیه اروپا است.

آلمان در زمینه آموزش، علم و پژوهش پیشرفت چشم گیری دارد و در شمار برترین کشورهای اروپایی از نظر آموزشی برای دانشجو یان بین‌الملل می‌باشد. یکی از جذابیت های آلمان برای دانشجو یان بین‌المللی این است که تحصیل در این کشور رایگان است.

نرخ بیکاری در کشور آلمان در حد نرمال حدود 6.8 درصد می‌باشد. یکی از راههای آسان برای اخذ اقامت دائم آلمان، اقامت دائم پس از تحصیل در آلمان است.

معرفی تعدادی از شهر های آلمان

1- برلین

برلین شهری چند چهره است. ابتدا شما را با معماری مدرن خود خیره می کند و سپس به قصرهای باروک می رساند. در این شهر می توانید روز خود را در یکی از بهترین باغ وحش های دنیا سپری کنید.

 

2- مونیخ

مونیخ در طول جنگ جهانی دوم به طور کامل از بین رفت. به طوری که هنوز هم در حال بازسازی فرهنگ باواریایی آن هستند. پارک المپیک از جمله جاذبه های مونیخ است.

 

3- رتنبورگ آن در تراوبر

برای لذت بردن از مناظر این شهر باید از دیوارهای شهر بالا بروید یا به بلندترین منطقه آن بروید. این شهر مملو از وقایع تاریخی است.

 

4- هامبورگ

پس از برلین، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت آلمان است. هامبورگ یکی از بزرگ ترین اسکله های اروپا را دارد. قدم زدن در سواحل و کنار کانال های آبی این شهر باعث شده است به آن «ونیز شمال» لقب بدهند.

 

5- فرانکفورت

بسیاری از مردم برای تجارت به فرانکفورت سفر می کنند زیرا این کلان شهر مرکز حمل و نقل، صنعت و اقتصاد آلمان به شمار می رود. این شهر دویست ساله مکان های گردشگری بسیاری دارد

مراحل مشاوره تا سفر

مرحله اول

مرحله 1

مرحله دوم

مرحله 2

مرحله سوم

مرحله 3

مرحله چهارم

مرحله 4

مرحله پنجم

مرحله 5

مرحله ششم

مرحله 6

مرحله هفتم

مرحله 7
تماس با ما
تلفن همراه
whatsapp
telegram
سروش
gap
ایمیل